#ad

Kampania Truckers Friendly Place wchodzi w nowy etap

Kampania Truckers Friendly Place wchodzi w nowy etap

Fundacja Truckers Life ogłasza rozpoczęcie nowego etapu kampanii Truckers Friendly Place, którego kulminacją jest premiera nowego spotu wideo. Kampania, mająca na celu poprawę warunków pracy kierowców ciężarówek, odnotowała znaczące zaangażowanie i rezultaty w ciągu ostatniego roku.

Od początku kampanii tysiące kierowców ciężarówek aktywnie uczestniczyło w ocenianiu miejsc załadunku i rozładunku w całej Europie. Ich bezcenne opinie stały się podstawą do stworzenia kompleksowej bazy danych z miejscami ocenianymi przez samych kierowców.

Do tej pory na mapie Truckers Friendly Place dostępnej pod adresem truckersfriendlyplace.eu/mapa-miejsc oceniono już ponad 2500 miejsc. Głównym celem kampanii jest identyfikowanie i certyfikowanie miejsc, które spełniają wysokie standardy przyjazne kierowcom. Standardy te obejmują zapewnienie odpowiednich miejsc parkingowych, dostęp do sanitariatów oraz szanowanie czasu i potrzeb kierowców zawodowych. Pierwsze certyfikaty „Truckers Friendly Place” zostały przyznane miejscom, które w pełni realizują te założenia, wyznaczając nowe standardy dla innych. – Jesteśmy zachwyceni ogromnym odzewem ze strony społeczności kierowców ciężarówek – powiedziała Dagmara Trusewicz, CEO Fundacji Truckers Life. – Zaangażowanie i opinie kierowców są fundamentem tego projektu. Ich aktywne uczestnictwo nie tylko uwidoczniło wyzwania, z jakimi się borykają, ale także doprowadziło do realnych zmian w branży.

Kluczowi partnerzy inicjatywy, tacy jak Trans.eu oraz FAZ Drivers, odegrali niepoślednią rolę we wspieraniu i promowaniu kampanii. Ich współpraca była kluczowa dla realizacji filmu. Nowy spot wideo, który miał swoją premierę 13. września, ma na celu dalsze wzmocnienie przekazu kampanii. Wykorzystując klimat humoru i absurdu, w przystępny sposób przekazuje kierowcom, że ich głos ma znaczenie. A próżne narzekanie nigdy nie przyniesie realnej zmiany. Hasło “Twój głos, Twoje warunki” podkreśla, że projekt Truckers Friendly Place oddaje inicjatywę w ręce kierowców – to oni mogą wprowadzić zmiany do systemu –
potrzebne jest tylko właściwe ukierunkowanie swoich opinii. Kampania podkreśla znaczenie tworzenia środowisk przyjaznych kierowcom i ukazuje pozytywny wpływ dotychczasowych działań. – Jesteśmy zdeterminowani, aby kontynuować tę podróż i ściśle współpracować zarówno z kierowcami, jak i partnerami, aby każde miejsce załadunku i rozładunku stało się Truckers Friendly Place – dodała Dagmara Trusewicz. – Razem możemy stworzyć bezpieczniejsze, bardziej szanujące i wspierające środowisko dla tych, którzy utrzymają nasz świat w ruchu.

Nowy spot można obejrzeć na kanale YouTube fundacji (https://www.youtube.com/watch?v=DHSLWODVbxM), stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Organizatorzy zapraszają, by dołączać do misji dalszej poprawy warunków pracy kierowców ciężarówek.

Więcej informacji na temat kampanii „Truckers Friendly Place” można znaleźć na stronie truckersfriendlyplace.eu.

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!