Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.

Grupa GLS podpisała umowę przejęcia francuskiej firmy technologiczno-logistycznej Tousfacteurs. Zajmujący się ostatnim etapem procesu dostawy przesyłki, założony w 2015 r. paryski start-up specjalizuje się w opracowywaniu cyfrowych i zrównoważonych rozwiązań wzbogacających ofertę e-handlu.
Grupa GLS współpracuje z Tousfacteurs od 2019 roku, wykorzystując oferowane przez francuską firmę przyjazne dla środowiska dostawy rowerowe na terenie Paryża. Współpraca między firmami rozszerzyła się wraz z wdrożeniem przez Grupę GLS innowacyjnych rozwiązań cyfrowych Tousfacteurs, w tym autorskiej usługi Track & Engage, dzięki której dostawa jest dla odbiorcy doświadczeniem w pełni cyfrowym i wizualnym, jednocześnie działając jako kanał marketingowy pozwalający angażować klientów.
Grupa GLS będzie stosowała usługi Tousfacteur na większą skalę, zapewniając swoim klientom zrównoważone i cyfrowe rozwiązania na etapie doręczenia przesyłki. Tousfacteurs będzie nadal obsługiwał swoich dotychczasowych klientów pod kierownictwem dwóch założycieli firmy: Benjamina Levine i Youssefa Tagemouati.
– Dzięki przejęciu Tousfacteurs wzmocnimy nasz potencjał w zakresie rozwiązań cyfrowych i przyjaznych środowisku – mówi Nicolas Robert, dyrektor zarządzający GLS France. – Tousfacteurs zapewni nam szybki dostęp do wspaniałych, innowacyjnych rozwiązań, co pozwoli nam na doskonalenie w jednym z najważniejszych dla nas obszarów, jakim jest doświadczenie klienta.
– Bardzo cieszy nas, że możemy otworzyć ten nowy rozdział w naszej podróży – komentują Benjamin Levine i Youssef Tagemouati, założyciele Tousfacteurs. – Mamy teraz dostęp do dużej międzynarodowej sieci GLS i będziemy mogli skalować naszą działalność znacznie szybciej, zachowując jednocześnie cel, który przyświecał nam od samego początku: opracowywanie innowacyjnych, zrównoważonych i efektywnych rozwiązań dla firm kurierskich i ich klientów.
27 października 2025
DPD Polska oraz Polska Agencja Handlu i Inwestycji uruchamiają platformę edukacyjną czasnaeksport.eu, której celem jest wsparcie sektora małych i średnich [...]
6 października 2025
Z danych zawartych w raporcie Gemius - „E-commerce w Polsce” - wynika, że aż 79% internautów deklaruje robienie zakupów online. [...]
5 września 2025
Ostatnia mila – czyli ostatni etap dostawy produktu do klienta – od lat uznawana jest za najbardziej wymagającą część logistyki. [...]
1 września 2025
Rosnące tempo urbanizacji, zmiany w zachowaniach konsumenckich oraz dynamiczny rozwój e-commerce sprawiają, że miasta stają się coraz trudniejszym środowiskiem dla [...]
5 sierpnia 2025
Sadzenie drzew… które już rosną, automaty do odbioru paczek… redukujące dwutlenek węgla, kalkulator emisji CO₂… pomijający istotne dane – czy [...]
28 lipca 2025
Cała zagraniczna bezpośrednia konkurencja zapłaciła w Polsce w 2024 r. tylko 89, 8 mln zł podatku CIT, podczas gdy sam [...]
28 lipca 2025
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce elastyczność dostaw staje się jednym z kluczowych elementów doświadczenia zakupowego.
22 lipca 2025
DHL eCommerce Polska rozszerza sieć punktów OOH dostępnych w Allegro Delivery o sklepy Żabka
21 lipca 2025
Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.
24 czerwca 2025
Wraz z dynamicznym wzrostem e-commerce, którego wartość w tym roku w Polsce, według raportu Strategy& PwC („E-commerce w Polsce”), ma [...]
17 czerwca 2025
Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, [...]
9 czerwca 2025
Aplikacja When U Buy, która służy do zarządzania zakupami online, w maju 2025 przeanalizowała transakcje na najpopularniejszych marketplace’ach.

13 listopada 2025

29 października 2025
23 października 2025
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!