Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
DPDgroup umożliwia klientom biznesowym szybsze i konkurencyjne doręczenia z precyzyjnie określonym terminem dostawy.
DPDgroup kieruje usługi m.in. do firm e-handlowych z branży odzieżowej, zdrowia i urody, sportu amatorskiego, spożywczej, nowych technologii, które prowadzą działalność na zagranicznych rynkach. Udoskonalenie międzynarodowej oferty DPD Classic dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie ma na celu zapewnienie wyższej jakości obsługi.
DPDgroup wspiera e-handel w regionie, zgodnie z możliwościami rynkowymi, które obejmują m.in: zoptymalizowane harmonogramy w sieci połączeń drogowych w Europie, kluczowe wskaźniki, takie jak dokładne czasy realizacji uzyskiwane za pomocą internetowego kalkulatora czasu przejazdu, zespół 120 000 ekspertów ds. doręczeń zapewniających jak najlepsze międzynarodowe doświadczenia handlowe i doręczenia „wolne od emisji gazów cieplarnianych”.
– Poza szybkim doręczeniem w rozsądnej cenie oferujemy szersze portfolio usług międzynarodowych dzięki dobrze zorganizowanej i nasyconej sieci połączeń drogowych oraz eksperckiej analityce procesów logistycznych. Oferta jest elastyczna i dostosowana do potrzeb klientów- mówi Eric Dietz; dyrektor operacyjny Europe DPDgroup.
DPD Classic zapewnia przewidywalność, czyli zdefiniowany co do dnia czas doręczenia przesyłki międzynarodowej w Europie, łatwość zmiany sposobu doręczenia, w tym przekierowanie do jednego z 70 000 punktów odbioru, śledzenie całej trasy i śledzenie podróży przesyłki na żywo oraz dostępność: usługa funkcjonuje w Belgii, Francji, Holandii, Hiszpanii, Luksemburgu, Niemczech, Polsce, Włoszech oraz Irlandii i Wielkiej Brytanii. Seic wkrótce obejmie kolejne kraje europejskie.
29 kwietnia 2025
Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy [...]
23 kwietnia 2025
Przygotowując się na zmiany związane z wprowadzeniem nowej dyrektywy unijnej, warto przyjrzeć się dokładniej sytuacji kurierów w Polsce.
22 kwietnia 2025
Wyniki najnowszego raportu Alsendo wskazują, że logistyka staje się kluczowym elementem doświadczenia zakupowego i niewykorzystaną szansą na budowanie lojalności klientów. [...]
4 kwietnia 2025
W ostatnich latach handel elektroniczny przeszedł znaczącą transformację, napędzaną przez postęp technologiczny, zmieniające się oczekiwania konsumentów oraz globalne wydarzenia wpływające [...]
24 stycznia 2025
Jak wynika z globalnego badania DHL Express, zrównoważony rozwój stał się strategicznym celem dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), znacząco [...]
23 grudnia 2024
Święta to nie tylko czas wzmożonych zakupów, ale także wyjątkowe wyzwanie dla logistyki. Firmy TSL muszą poradzić sobie z rosnącym [...]
17 grudnia 2024
InPost ma już 25 tys. maszyn Paczkomat w Polsce, a 13 grudnia oficjalnie uruchomił jubileuszową maszynę, która znajduje się na [...]
12 września 2024
Za rok 2023 rok InPost wpłacił do polskiego budżetu dwu i półkrotnie więcej niż... cała konkurencja razem wzięta
4 września 2024
Pracujesz w międzynarodowej firmie i odpowiadasz za wysyłkę towarów? Czy raczej od czasu do czasu wysyłasz paczki do rodziny i [...]
2 września 2024
Eksport towarów z Polski, mimo licznych zawirowań ostatnich lat, jest odporny na wstrząsy. Jednak w związku z opuszczeniem przez Wielką [...]
29 sierpnia 2024
Packeta, globalna platforma logistyczna dla e-commerce, kontynuuje dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru i automatów paczkowych Z-BOX w Europie Środkowej i [...]
27 sierpnia 2024
Badanie „Postawy Polaków wobec automatów paczkowych” – przygotowane przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR – wskazuje, że trzy czwarte [...]
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!