#ad

Sealed Air: zautomatyzowane systemy opakowaniowe do e-handlu

Sealed Air: zautomatyzowane systemy opakowaniowe do e-handlu

Zwiększenie wydajności, kontrola kosztów i zmniejszenie wpływu sprzedaży internetowej na środowisko. Ten potrójny cel realizują zautomatyzowane i zoptymalizowane objętościowo opakowania Sealed Air.

Polska jest dwudziestym największym rynkiem handlu internetowego, który w roku 2021 osiągnął przychód równy 15,2 mld USD. Przy przewidywanej rocznej stopie wzrostu na poziomie 7% w latach 2021–2025 Polska powinna w niedługim czasie przekroczyć średnią światową 6% (ecommerceDB). Skala e-handlu ciągle rośnie, a to stawia przed branżą wiele poważnych wyzwań.

Pierwszym z nich, dobrze znanym również firmie Sealed Air, jest dotrzymywanie deklarowanych terminów wysyłki do klienta, zarówno biznesowego, jak i prywatnego. Osiągnięcie tego celu wymaga optymalizacji wszystkich operacji związanych z przygotowaniem zamówień. Tu pojawia się drugie wyzwanie, stojące przed sprzedawcami online: utrzymywanie wymaganego tempa wysyłek. Z tym wiąże się konieczność zatrudnienia większej liczby operatorów, którzy będą odpowiedzialni za pakowanie zamówień, ale rekrutacja jest coraz trudniejsza. A to nie jedyny problem, ponieważ funkcjonowanie świata e-handlu jest determinowane przez sezonowość. O ile w okresach szczytów niezbędne jest zapewnienie odpowiedniej siły roboczej, o tyle w okresach niskiego zapotrzebowania trudno jest zatrzymać najlepszych pracowników, gdyż w handlu elektronicznym marże są często niskie, a kontrola kosztów jest sprawą pierwszoplanową.

Korzystanie z pracowników sezonowych nie zawsze jest optymalnym rozwiązaniem z uwagi na konieczność odpowiedniego ich przeszkolenia i przygotowania, tak aby zapewnić odpowiednią jakość przygotowywanych przesyłek. Staje się to wyjątkowo trudne, kosztowne i czasochłonne, gdy firma pakuje produkty wymagające specjalnej ochrony w transporcie.

 

I-Pack

Automatyzacja procesu pakowania to logiczny wybór

Branża e-handlu, stojąc przed podobnymi wyzwaniami, chętnie sięga po automatyzację procesów pakowania. Firma Sealed Air opracowała metodę zautomatyzowanego pakowania właśnie po to, aby wpierać graczy e-handlu w ich wyzwaniach.

Wykorzystując sieć swoich firm współpracujących, Sealed Air oferuje różne rozwiązania. I-Pack, e-Cube, Ultipack – wszystkie one spełniają te same wymagania dotyczące optymalizacji czasu potrzebnego do pakowania produktów i kontrolowania kosztów. Obsługiwane branże to : materiały biurowe, narzędzia i przyrządy, artykuły kosmetyczne i farmaceutyczne. Firma stale wzbogaca swoją ofertę i dostosowuje ją do zmieniających się warunków rynkowych.

 

I-Pack: zautmatyzowane pakowanie

Zadowolenie konsumentów i zmniejszenie wpływu e-handlu na środowisko

Oprócz kwestii finansowych i kadrowych za automatyzacją pakowania przemawia również inny argument. Mechanizacja w połączeniu z zastosowaniem rozwiązań amortyzujących i ochronnych oferowanych przez Sealed Air umożliwia dostosowanie wagi, rozmiaru i rodzaju opakowania do danego zamówienia. Skuteczna ochrona zapakowanego towaru i zmniejszenie stosunku wagi i objętości każdego opakowania do wysyłanego towaru dają oszczędność kosztów oraz zadowolenie konsumenta. Przyczyniają się również do zmniejszenia wpływu e-handlu na środowisko. A kwestie ekologiczne są coraz ważniejsze, zarówno dla finalnych konsumentów, jak i dla klientów biznesowych.

sealedair.com/uk

 

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!