#ad

Problem zażegnany tego samego dnia – oświadczenie

Problem zażegnany tego samego dnia – oświadczenie

Alstom w Polsce zaangażował się w pełni w eliminację błędu, który wystąpił 17 marca 2022 r. w systemach sygnalizacji wyprodukowanych przez Bombardier Transportation.

Problem został w pełni rozwiązany tego samego dnia. Alstom ściśle współpracował z komórką kryzysową infrastruktury kolejowej i operatorów, w skład której weszły m.in. PKP IC, PKP PLK, kierowaną przez Ministerstwo Infrastruktury. Współpracowaliśmy z naszymi klientami, udzielając im wsparcia.

Alstom natychmiast zmobilizował 24 zespoły serwisowe, które ręcznie usunęły błąd informatyczny, gdyż urządzenia te nie są podłączone do żadnej sieci. Alstom potwierdza, że nie był to cyberatak. Błędy czasowe są znanym zjawiskiem. Alstom potwierdza, że nie było żadnego ryzyka w zakresie bezpieczeństwa związanego z błędem formatowania czasu, który wystąpił 17 marca 2022 r.

Alstom w Polsce nigdy nie współpracował z żadnym rosyjskim partnerem w zakresie systemów sterowania ruchem, a żaden z elementów polskich urządzeń sygnalizacyjnych nie został wyprodukowany przez rosyjskiego dostawcę. Alstom dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą niezawodność usług, jakość i standardy bezpieczeństwa.

 

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!