Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
{modal href="/images/stories/kurer_siodemki_big.jpg"} {/modal} Otrzymanie Godła to symbol i gwarancja, iż spółka Siódemka S.A. należy do firm przyjaznych dla Klienta, wyróżniając się profesjonalną obsługą. Najważniejsi są nasi klienci, których zaufanie odzwierciedlają wyniki i prognozy 2010 roku. Nasze tegoroczne hasło "Twoje potrzeby nasze rozwiązania" przełożyło się na styl pracy a co za tym idzie na wynik spółki , już dziś szacujemy kilkudziesięciu procentowy wzrost zysku przy ponad 20% wzroście przychodów - mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej. Każda firma i instytucja przystępująca do Programu oceniana jest pod kątem profesjonalnych standardów dotyczących komunikacji z klientem. Obszary te są analizowane i porównywane przez wybitnych ekspertów branżowych, pod nadzorem niezależnej firmy badawczej. Firmom i instytucjom, które uzyskały najwyższe oceny, przyznawane jest Godło Firma Przyjazna Klientowi. Dla uczestników rynku - klientów firmy Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi symbol - gwarancja, że firma nie tylko profesjonalnie sprzedaje swoje produkty czy usługi, lecz także, że w sposób odpowiedni traktuje klienta w dalszym kontakcie jego związku z firmą. Badania przeprowadzane w ramach audytu obejmują: badanie kwestionariuszowe, indywidualny pogłębiony wywiad (IDI) z osobą odpowiedzialną za sprzedaż / obsługę klienta w organizacji, spotkanie z decydentem biznesowym organizacji, któremu bezpośrednio podlegają sprawy relacji z klientami, badanie Mystery Client w odniesieniu do kontaktu telefonicznego oraz osobistego w punkcie sprzedaży oraz analizy użyteczności serwisu on-line, badanie satysfakcji klientów w oparciu o wywiad za pomocą strony www i wywiad, szczegółową ocenę poszczególnych kanałów komunikacji w opinii klientów, porównanie wyników danej organizacji z docelowymi danymi benchmarkowymi oraz wynikami innych organizacji biorących udział w badaniu w okresie ostatnich 12 miesięcy, porównanie otrzymanych wyników z audytu klienckiego z założeniami efektów polityki relacji z klientem deklarowanymi przez zarząd w ankiecie Customer Care Index. - Otrzymany certyfikat "Firmy Przyjaznej Klientowi" dla nas potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta, tym bardziej jest dla nas ważny, że przyznany dzięki opinii naszych klientów. Na rynku kurierskim jesteśmy od 12 lat. Dziś każdego miesiąca doręczamy ponad milion przesyłek na terenie całego kraju. W branży usługowej, w której działamy obsługa klienta jest najważniejsza, obejmuje każdy aspekt działania firmy. Klient powinien być zadowolony na każdym etapie współpracy. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że nasza praca została doceniona i wyróżniona przez naszych klientów. Obiecujemy, że w dalszym ciągu będziemy podejmować starania by podnosić poziom jakości obsługi tworząc jeszcze lepsze relacje z klientami. Przyjęta strategia w tym zakresie już dziś jest źródłem naszego sukcesu, czego wyrazem jest tytuł Laur Klienta 2009 i 2010 przyznany przez klientów - mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej.
{modal href=”/images/stories/kurer_siodemki_big.jpg”}

{/modal}
Otrzymanie Godła to symbol i gwarancja, iż spółka Siódemka S.A. należy do firm przyjaznych dla Klienta, wyróżniając się profesjonalną obsługą. Najważniejsi są nasi klienci, których zaufanie odzwierciedlają wyniki i prognozy 2010 roku. Nasze tegoroczne hasło „Twoje potrzeby nasze rozwiązania” przełożyło się na styl pracy a co za tym idzie na wynik spółki , już dziś szacujemy kilkudziesięciu procentowy wzrost zysku przy ponad 20% wzroście przychodów – mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej.
Każda firma i instytucja przystępująca do Programu oceniana jest pod kątem profesjonalnych standardów dotyczących komunikacji z klientem. Obszary te są analizowane i porównywane przez wybitnych ekspertów branżowych, pod nadzorem niezależnej firmy badawczej. Firmom i instytucjom, które uzyskały najwyższe oceny, przyznawane jest Godło Firma Przyjazna Klientowi. Dla uczestników rynku – klientów firmy Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi symbol – gwarancja, że firma nie tylko profesjonalnie sprzedaje swoje produkty czy usługi, lecz także, że w sposób odpowiedni traktuje klienta w dalszym kontakcie jego związku z firmą.
Badania przeprowadzane w ramach audytu obejmują:
– Otrzymany certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi” dla nas potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta, tym bardziej jest dla nas ważny, że przyznany dzięki opinii naszych klientów. Na rynku kurierskim jesteśmy od 12 lat. Dziś każdego miesiąca doręczamy ponad milion przesyłek na terenie całego kraju. W branży usługowej, w której działamy obsługa klienta jest najważniejsza, obejmuje każdy aspekt działania firmy. Klient powinien być zadowolony na każdym etapie współpracy. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że nasza praca została doceniona i wyróżniona przez naszych klientów. Obiecujemy, że w dalszym ciągu będziemy podejmować starania by podnosić poziom jakości obsługi tworząc jeszcze lepsze relacje z klientami. Przyjęta strategia w tym zakresie już dziś jest źródłem naszego sukcesu, czego wyrazem jest tytuł Laur Klienta 2009 i 2010 przyznany przez klientów – mówi Marek Ragin Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej.
19 września 2024
Najbliższa konferencja Spotkania Transportowe odbędzie się 24 września 2024 r. w podpoznańskim Luboniu. Tematyka konferencji skupia się na najnowszych, aktualnych [...]
22 marca 2024
Chcesz odwiedzić naszych południowych sąsiadów? Poznaj kilka praktycznych wskazówek i sprawdź, jak kupić winietę do Czech. Z naszymi wskazówkami dużo [...]
31 marca 2023
Firma Brother wprowadziła do portfolio nowy zestaw do druku oznaczeń z serii P-Touch. Model PT-D460BTVP to profesjonalna mobilna drukarka etykiet [...]
29 marca 2023
EKOmaty maszyny do selektywnej zbiórki odpadów, które umożliwiają konsumentom zwrot jednorazowych puszek oraz butelek po napojach. W zamian za oddane [...]
28 marca 2023
W czwartek 30 marca br. na węźle Brzęczkowice w Mysłowicach wprowadzone zostaną zmiany w organizacji ruchu, dotyczące zjazdu z autostrady [...]
24 marca 2023
Prologis po raz trzeci z rzędu znalazł się w gronie najbardziej etycznych firm w Polsce. Tym samym otrzymał statuetkę „Super [...]
16 marca 2023
DHL Supply Chain odebrał dziś pierwszy z pięciu w pełni elektrycznych ciągników siodłowych Volvo FM Electric. Pojazdy staną się częścią [...]
15 marca 2023
Grupa Raben będzie obecna w Monachium na majowych targach Transport Logistic.
8 marca 2023
Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]
8 marca 2023
GXO Logistics, Inc. świętuje Dzień Kobiet w Polsce, doceniając pracę pań, które skorzystały z możliwości zdobycia nowych umiejętności i rozwoju [...]
6 marca 2023
Cyfrowa Platforma Trans.eu w porozumieniu z tureckim Ministerstwem Transportu Drogowego oraz Ambasadami Tureckimi buduje międzynarodowy klaster pomocy dla ofiar trzęsienia [...]
15 lutego 2023
W lutym br. Volkswagen Financial Services dołączył do członków biznesowych Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Tym samym znalazł się w gronie [...]

29 października 2025
23 października 2025
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!