#ad

Największy statek świata w Gdańsku

Największy statek świata w Gdańsku

Do portu w Gdańsku zawinął pierwszy statek Triple-E, odbywającej dziewiczy rejs z Azji do Europy jednostki M?rsk McKinney M?ller, do terminala kontenerowego DCT Gdańsk.           M?rsk McKinney M?ller ma ładowność 18 000 TEU (kontenerów 20-stopowych) i jest największym kontenerowcem jaki kiedykolwiek powstał. Wprowadzenie statku na szlak handlowy z Azji do Europy podkreśla zarazem znaczenie tego kierunku oraz zaangażowanie przewoźnika, firmy Maersk Line, w zapewnienie nowych statków do obsługi tras najbardziej istotnych z perspektywy gospodarczej. Na tym szlaku Polska stała się istotnym ogniwem w łańcuchu dostaw towarów do odbiorców w swojej części Europy, a DCT Gdańsk osiągnął pozycję regionalnego węzła komunikacyjnego, obsługującego przeładunek towarów kierowanych nie tylko na rynek polski, ale też do republik bałtyckich i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.   "Położenie oraz głębokość wody w porcie gdańskim pozwoliło DCT osiągnąć pozycję ?bramy? do Polski i całego regionu Morza Bałtyckiego. Dziś, gdy statki klasy Triple-E wkraczają na Bałtyk, jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na poziomie wyższym niż kiedykolwiek. Jako jeden z zaledwie 14 portów świata które przyjęły statek Triple-E, DCT Gdańsk potwierdził swoją pozycję głównego węzła komunikacyjnego na Bałtyku. To dla nas zaszczyt że jesteśmy, wraz z naszym partnerem Maersk Line, główną siłą napędową dla rozwoju i innowacyjności w branży kontenerowej w Polsce i w całym regionie" ? mówi Maciek Kwiatkowski, prezes zarządu DCT Gdańsk.  

maersk-e-triple-miniDo portu w Gdańsku zawinął pierwszy statek Triple-E, odbywającej dziewiczy rejs z Azji do Europy jednostki M?rsk McKinney M?ller, do terminala kontenerowego DCT Gdańsk.

 

 

 

 

 

M?rsk McKinney M?ller ma ładowność 18 000 TEU (kontenerów 20-stopowych) i jest największym kontenerowcem jaki kiedykolwiek powstał. Wprowadzenie statku na szlak handlowy z Azji do Europy podkreśla zarazem znaczenie tego kierunku oraz zaangażowanie przewoźnika, firmy Maersk Line, w zapewnienie nowych statków do obsługi tras najbardziej istotnych z perspektywy gospodarczej. Na tym szlaku Polska stała się istotnym ogniwem w łańcuchu dostaw towarów do odbiorców w swojej części Europy, a DCT Gdańsk osiągnął pozycję regionalnego węzła komunikacyjnego, obsługującego przeładunek towarów kierowanych nie tylko na rynek polski, ale też do republik bałtyckich i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

 

„Położenie oraz głębokość wody w porcie gdańskim pozwoliło DCT osiągnąć pozycję ?bramy? do Polski i całego regionu Morza Bałtyckiego. Dziś, gdy statki klasy Triple-E wkraczają na Bałtyk, jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na poziomie wyższym niż kiedykolwiek. Jako jeden z zaledwie 14 portów świata które przyjęły statek Triple-E, DCT Gdańsk potwierdził swoją pozycję głównego węzła komunikacyjnego na Bałtyku. To dla nas zaszczyt że jesteśmy, wraz z naszym partnerem Maersk Line, główną siłą napędową dla rozwoju i innowacyjności w branży kontenerowej w Polsce i w całym regionie” ? mówi Maciek Kwiatkowski, prezes zarządu DCT Gdańsk.

 

maersk-e-triple-max

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!