#ad

Kongres Logistyka w FMCG

Kongres Logistyka w FMCG

  Institute for International Research serdecznie zaprasza do udziału w Kongresie Logistyka w FMCG, który odbędzie się 26-27 maja 2011 roku w Warszawie.   Udział w kongresie  umożliwi kontakt z wysokiej klasy specjalistami i zapoznanie się z najnowszymi trendami Logistyki  w FMCG . Towarzyszące kongresowi zwiedzanie jednej z największych platform  logistycznych  FM Logistic będzie  doskonałą wartością dodaną i umożliwi praktyczne zapoznanie się najnowszymi trendami i rozwiązaniami zastosowanymi w jednej z największych firm logistycznych w Europie.    Program kongresu: Dzień I, 26 maja 09:00 - 09:15 Rejestracja Uczestników 09:15 - 10:15 Outsourcing magazynowy w FMCG Budować własny magazyn czy korzystać z outsourcingu. Za i przeciw. Co jest lepsze dla optymalizacji pracy magazynu Prowadzenie: Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce   10:15 - 10:30 Przerwa kawowa 10:30 - 11:30 Kontrola kosztów w łańcuchu dostaw przy korzystaniu z firm zewnętrznych  Opracowanie i wdrożenie strategii  Kontrola i minimalizacja kosztów w ramach łańcucha dostaw Prowadzenie: Małgorzata Mildner, Logistyk dedykowany JOKO Cosmetics   11:30 - 12:00 Narzędzia i rozwiązania wspierające 12:00 - 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową 13:00 - 14:00 Monitoring kosztów pionu logistyki magazynu i transportu z wykorzystaniem zasobów wewnętrznych firmy produkcyjnej  Rachunek kosztów - porównanie tradycyjnego modelu z modelem activity based costing  Zarządzanie kosztami, a w tym budżetowanie i analiza odchyleń Sposób analizy kosztów ? układ MPK, konta rodzajowe, ABC analiza kosztów zasobów, monitorowanie stawek działań System informacyjny ?wskaźniki, porównania, KPI Prowadzenie: Tomasz Kosik, Główny Logistyk, Jutrzenka Colian Sp.zo.o   14:00 - 14:30 Narzędzia i rozwiązania wspierające 14:30 - 16:00 Outsourcing & Logistyka własna ? dwie strony medalu (PANEL DYSKUSYJNY) Optymalizacja procesów logistycznych wewnątrz-flotowych Optymalizacja procesów logistycznych poprzez korzystanie z usług outsourcingowych Moderator: dr inż. Aleksander Niemczyk, Zastępca Dyrektora ds. Rynku, Instytut Logistyki i Magazynowania Uczestnicy panelu: Radosław Jaskóła , Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International; Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce; Małgorzata Mildner, logistyk dedykowany, JOKO Cosmetics; Piotr Słowiński, niezależny ekspert   Dzień II, maja 27 09:00- 10:00 Czy biznes potrzebuje logistyki? Prowadzenie: Radosław Jaskóła ,Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International 10:00 - 10:20 Przerwa kawowa 10:20 - 11:20 Proces planowania długoterminowego w logistyce  Dwa scenariusze zmian: wzrost i spadek popytu Jak przygotować się do zmiany sytuacji rynkowej Prowadzenie: Jarosław Zygmunt, Kierownik Logistyki Kluczowych Klientów, Kompania Piwowarska   11:20 - 12:00 Zarządzanie projektem - definiowanie usprawnień w łańcuchu dostaw. Prowadzenie: Andrzej Pawlak, Dyrektor ds. Sprzedaży, FM Logistic   12:00 - 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową Zwiedzanie platformy logistycznej FM Logistic w Mszczonowie 13:00 - 14:30 Wyjazd z Warszawy do centrum logistycznego FM Logistic 14:30 - 16:00 Zwiedzanie centrum logistycznego FM Logistic 17:00 - Planowany powrót do Warszawy   Więcej informacji: Grzegorz Lenkiewicz kierownik projektugrzegorz.lenkiewicz@iir.pltel.: 22 420 55 11faks: 22 420 55 01

 

Institute for International Research serdecznie zaprasza do udziału w Kongresie Logistyka w FMCG, który odbędzie się 26-27 maja 2011 roku w Warszawie.

 

Udział w kongresie  umożliwi kontakt z wysokiej klasy specjalistami i zapoznanie się z najnowszymi trendami Logistyki  w FMCG . Towarzyszące kongresowi zwiedzanie jednej z największych platform  logistycznych  FM Logistic będzie  doskonałą wartością dodaną i umożliwi praktyczne zapoznanie się najnowszymi trendami i rozwiązaniami zastosowanymi w jednej z największych firm logistycznych w Europie.

  

Program kongresu:

Dzień I, 26 maja

09:00 – 09:15 Rejestracja Uczestników

09:15 – 10:15 Outsourcing magazynowy w FMCG

  • Budować własny magazyn czy korzystać z outsourcingu. Za i przeciw.
  • Co jest lepsze dla optymalizacji pracy magazynu

Prowadzenie: Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce

 

10:15 – 10:30 Przerwa kawowa

10:30 – 11:30 Kontrola kosztów w łańcuchu dostaw przy korzystaniu z firm zewnętrznych

  •  Opracowanie i wdrożenie strategii
  •  Kontrola i minimalizacja kosztów w ramach łańcucha dostaw

Prowadzenie: Małgorzata Mildner, Logistyk dedykowany JOKO Cosmetics

 

11:30 – 12:00 Narzędzia i rozwiązania wspierające

12:00 – 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową

13:00 – 14:00 Monitoring kosztów pionu logistyki magazynu i transportu z wykorzystaniem zasobów wewnętrznych firmy produkcyjnej

  •  Rachunek kosztów – porównanie tradycyjnego modelu z modelem activity based costing
  •  Zarządzanie kosztami, a w tym budżetowanie i analiza odchyleń
  • Sposób analizy kosztów ? układ MPK, konta rodzajowe, ABC analiza kosztów zasobów, monitorowanie stawek działań
  • System informacyjny ?wskaźniki, porównania, KPI

Prowadzenie: Tomasz Kosik, Główny Logistyk, Jutrzenka Colian Sp.zo.o

 

14:00 – 14:30 Narzędzia i rozwiązania wspierające

14:30 – 16:00 Outsourcing & Logistyka własna ? dwie strony medalu (PANEL DYSKUSYJNY)

  • Optymalizacja procesów logistycznych wewnątrz-flotowych
  • Optymalizacja procesów logistycznych poprzez korzystanie z usług outsourcingowych

Moderator: dr inż. Aleksander Niemczyk, Zastępca Dyrektora ds. Rynku, Instytut Logistyki i Magazynowania

Uczestnicy panelu: Radosław Jaskóła , Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International; Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, Grupa Muszkieterów w Polsce; Małgorzata Mildner, logistyk dedykowany, JOKO Cosmetics; Piotr Słowiński, niezależny ekspert

 

Dzień II, maja 27

09:00- 10:00 Czy biznes potrzebuje logistyki?

Prowadzenie: Radosław Jaskóła ,Dyrektor Łańcucha Dostaw, CEDC International

10:00 – 10:20 Przerwa kawowa

10:20 – 11:20 Proces planowania długoterminowego w logistyce

  •  Dwa scenariusze zmian: wzrost i spadek popytu
  • Jak przygotować się do zmiany sytuacji rynkowej

Prowadzenie: Jarosław Zygmunt, Kierownik Logistyki Kluczowych Klientów, Kompania Piwowarska

 

11:20 – 12:00 Zarządzanie projektem – definiowanie usprawnień w łańcuchu dostaw.

Prowadzenie: Andrzej Pawlak, Dyrektor ds. Sprzedaży, FM Logistic

 

12:00 – 13:00 Zapraszamy na przerwę obiadową Zwiedzanie platformy logistycznej FM Logistic w Mszczonowie

13:00 – 14:30 Wyjazd z Warszawy do centrum logistycznego FM Logistic

14:30 – 16:00 Zwiedzanie centrum logistycznego FM Logistic

17:00 – Planowany powrót do Warszawy

 

Więcej informacji:

Grzegorz Lenkiewicz
kierownik projektu
grzegorz.lenkiewicz@iir.pl
tel.: 22 420 55 11
faks: 22 420 55 01

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!