Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
Kierowcy stanowią siłę każdej firmy z branży transportowej. W marcu 2020 r. wystartowała kampania “Trucker Heroes”, mająca na celu zwiększenie świadomości i uznania dla tego wymagającego zawodu. Hegelmann Poland, jako firma, która nieustannie dokłada starań, by podnosić satysfakcję zatrudnianych przez siebie kierowców, została partnerem inicjatywy organizowanej przez Transporeon.
W październiku br. na drogi wyjechała specjalna ciężarówka Hegelmann Poland oklejona grafiką zaprojektowaną z okazji kampanii.
-Jesteśmy niezwykle wdzięczni kierowcom, którzy każdego dnia wyjeżdżają na wszystkie obsługiwane przez nas trasy. Nigdy nas nie zawiedli, dlatego chcemy, by czuli naszą wdzięczność. Zawód kierowcy to niezwykle wymagające zajęcie, nie tylko dla nich samych, ale także ich rodzin. Dzięki kampanii „Truckers Heroes” organizowanej przez Transporeon, po raz kolejny mamy szansę powiedzieć „dziękujemy”. Każdego dnia jestem dumny z osób, którzy pracują dla naszej firmy – podkreśla Fedir Yurkevych, dyrektor generalny w firmie Hegelmann Poland.
Celem inicjatywy „Trucker Heroes” jest podnoszenie społecznej świadomości dotyczącej trudów pracy kierowców. Powstała ona w odpowiedzi na postawę środowiska w czasie pandemii. Podejmowane w jej ramach działania są podziękowaniem dla kierowców za utrzymywanie łańcucha dostaw w ruchu. Pokazuje doświadczenia osób działających w tej branży, ich codzienną pracę, zmagania, ale także sposoby spędzania wolnego czasu, ulubione miejsca na pokonywanych trasach, które rekomendują pozostałym kierowcom.
– Kierowcy ciężarówek mają wszelkie powody do dumy. Stanowią podstawę naszej gospodarki. Cieszymy się, że możemy zapewnić im większą widoczność i rozpoznawalność poprzez naszą kampanię „Trucker Heroes”. Dziękujemy Hegelmann Poland za przyłączenie się do tej inicjatywy i wspieranie jej założeń – zaznacza Joanna Gancarczyk-Ptok, dyrektor działu obsługi klienta w firmie Transporeon.
Każdego miesiąca do kampanii zapraszana jest inna firma z branży. Warto podkreślić, że akcja ma charakter międzynarodowy i przystępują do niej różnorodne, nie tylko największe przedsiębiorstwa z różnych krajów. Dzięki temu do głosu dochodzą kierowcy reprezentujący różne narodowości i doświadczenia. W październiku na drogi wyjechała specjalna ciężarówka Hegelmann’a wspierająca akcję, przygotowane zostały także wywiady z kierowcami. Nie jest to pierwsze zaangażowanie firmy w tego rodzaju inicjatywę, przedstawiciele Hegelmann Poland brali udział także w majowym filmie przygotowanym z okazji Dnia Matki.
9 lipca 2025
Branża TSL potrzebuje nowego kierunku rozwoju. Strategiczny hub przeładunkowy może stać się kluczem do odzyskania konkurencyjności i niezależności logistycznej kraju.
4 lipca 2025
Czerwcowe dane GUS pokazują poprawę ocen bieżącej sytuacji w sektorze transportu i gospodarki magazynowej –wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury zbliżył się [...]
4 lipca 2025
Problemy z płynnością finansową wciąż dla wielu przedsiębiorców brzmią jak wyrok. Komornik, paraliż operacyjny, a na końcu upadłość - ten [...]
3 lipca 2025
Czechy od dawna przyciągają inwestorów – znajdują się w samym sercu Europy, mają dobrze rozwiniętą infrastrukturę, stabilną gospodarkę i usługi [...]
24 czerwca 2025
Wraz z dynamicznym wzrostem e-commerce, którego wartość w tym roku w Polsce, według raportu Strategy& PwC („E-commerce w Polsce”), ma [...]
23 czerwca 2025
Większość przewoźników w Polsce nie negocjuje kontraktów, tylko je podpisuje – również jeśli zawierają skrajnie niesprawiedliwe, a nawet nielegalne zapisy. [...]
17 czerwca 2025
Druga kadencja Donalda Trumpa upływa pod znakiem radykalnych decyzji gospodarczych. Wśród nich na czoło wysuwa się propozycja objęcia 50% cłem [...]
9 czerwca 2025
Stuart, firma odpowiedzialna za szybkie dostawy dla klientów m.in. takich jak AmRest czy Leclerc, jest coraz bliżej celu osiągnięcia zerowej [...]
6 czerwca 2025
Nie mieliśmy zasięgu. Nie było spotkań w Teamsach, maili, Slacka, ani scrollowania LinkedIna. Byliśmy offline – i właśnie dlatego było [...]
6 czerwca 2025
W szybko zmieniającym się świecie targi transport logistic 2025 udowodniły, co dziś musi – i może – osiągnąć branża logistyczna. [...]
5 czerwca 2025
78% firm logistycznych w Polsce ocenia kondycję sektora logistyki dobrze lub bardzo dobrze. Jednak, jak wynika z dziś opublikowanego raportu [...]
5 czerwca 2025
Rosnąca niepewność na rynkach międzynarodowych zmusza firmy logistyczne do radykalnego przebudowania strategii dostaw.
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!