Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
Inwestor EAST A4 Logistic Park pod koniec 2013 roku otrzymał prawomocne pozwolenie na budowę całego kompleksu. Prace przygotowujące teren pod inwestycję rozpoczną się już wiosną. Otwarcie pierwszej hali nastąpi w IV kw. 2014 roku. W tym czasie planowane jest też ukończenie budowy autostrady A4. Inwestor na budowę parku logistycznego otrzymał dofinansowanie z Funduszy Unijnych. Inwestorem kompleksu logistycznego o łącznej powierzchni 55 tys. mkw. jest spółka EAST A4 Logistic Park Sp. z o.o. należąca do grupy inwestycyjnej Waimea Holdings Limited. Finansowanie inwestycji zapewnia Centrum Korporacyjne Banku Ochrony Środowiska w Szczecinie. Obecnie prowadzone są zaawansowane prace przygotowujące projekt do rozpoczęcia budowy wiosną tego roku. Projekt EAST A4 Logistic Park wyróżnia lokalizacja. Hale magazynowe powstaną na 12 hektarowej działce w miejscowości Młyny na Podkarpaciu, w odległości 3 km od granicy z Ukrainą (80 km od Rzeszowa i 80 km od Lwowa). Obiekt będzie położony bezpośrednio przy autostradzie A4, wchodzącej w skład europejskiej drogi międzynarodowej E40, na granicy Unii Europejskiej i Ukrainy. Projekt adresowany jest do firm z całej Europy, a w szczególności tych, które przed dostarczeniem towarów na Ukrainę czy inne rynki wschodnie będą chciały magazynować, konfekcjonować, czy skorzystać z dostępnych usług logistycznych jeszcze na terenie Unii Europejskiej - podkreśla Andrzej Rosiński prezes zarządu EAST A4 Logistic Park Sp. z o.o. Lokalizacja inwestycji przy nowo wybudowanej autostradzie A4, na trasie głównego europejskiego korytarza tranzytowego relacji wschód-zachód wykreuje zwiększone zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe w tym regionie - dodaje Andrzej Rosiński. W ramach projektu EAST A4 Logistic Park powstaną trzy hale magazynowe wraz z powierzchnią biurową, parkingami, możliwością produkcji i skorzystania z szeroko pojętych usług logistycznych. Wszystkie budynki będą wyposażone w nowoczesne rozwiązania techniczne zapewniające możliwość wysokiego składowania oraz magazynowania produktów spożywczych w temperaturach 6 do -25 stopni. Atutem projektu obok lokalizacji jest infrastruktura, która powstanie przy udziale inwestora: obszerny plac manewrowy dla samochodów ciężarowych i osobowych, parking strzeżony dla 110 tirów, zabudowa towarzysząca, w tym biura i pomieszczenia dla agencji celnych oraz zaplecze socjalne dla kierowców TIR-ów wraz z kantyną. Docelowo do dyspozycji klientów obiektu będą na terenie parku funkcjonowały Agencje Celne, punkty odprawy celnej oraz kantor wymiany walut. Wiosną 2014 roku rozpocznie się budowa pierwszej hali A o powierzchni 7 169 mkw. Z udziałem firm specjalizujących się w komercjalizacji obiektów logistycznych prowadzone są już pierwsze rozmowy z zainteresowanymi najemcami. Budowa kolejnych hal, hali B o powierzchni 14 560 mkw. i hali C o powierzchni 13 100 mkw. planowana jest na 2015 rok.
Inwestor EAST A4 Logistic Park pod koniec 2013 roku otrzymał prawomocne pozwolenie na budowę całego kompleksu. Prace przygotowujące teren pod inwestycję rozpoczną się już wiosną. Otwarcie pierwszej hali nastąpi w IV kw. 2014 roku. W tym czasie planowane jest też ukończenie budowy autostrady A4. Inwestor na budowę parku logistycznego otrzymał dofinansowanie z Funduszy Unijnych.
Inwestorem kompleksu logistycznego o łącznej powierzchni 55 tys. mkw. jest spółka EAST A4 Logistic Park Sp. z o.o. należąca do grupy inwestycyjnej Waimea Holdings Limited. Finansowanie inwestycji zapewnia Centrum Korporacyjne Banku Ochrony Środowiska w Szczecinie. Obecnie prowadzone są zaawansowane prace przygotowujące projekt do rozpoczęcia budowy wiosną tego roku.
Projekt EAST A4 Logistic Park wyróżnia lokalizacja. Hale magazynowe powstaną na 12 hektarowej działce w miejscowości Młyny na Podkarpaciu, w odległości 3 km od granicy z Ukrainą (80 km od Rzeszowa i 80 km od Lwowa). Obiekt będzie położony bezpośrednio przy autostradzie A4, wchodzącej w skład europejskiej drogi międzynarodowej E40, na granicy Unii Europejskiej i Ukrainy. Projekt adresowany jest do firm z całej Europy, a w szczególności tych, które przed dostarczeniem towarów na Ukrainę czy inne rynki wschodnie będą chciały magazynować, konfekcjonować, czy skorzystać z dostępnych usług logistycznych jeszcze na terenie Unii Europejskiej – podkreśla Andrzej Rosiński prezes zarządu EAST A4 Logistic Park Sp. z o.o. Lokalizacja inwestycji przy nowo wybudowanej autostradzie A4, na trasie głównego europejskiego korytarza tranzytowego relacji wschód-zachód wykreuje zwiększone zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe w tym regionie – dodaje Andrzej Rosiński.
W ramach projektu EAST A4 Logistic Park powstaną trzy hale magazynowe wraz z powierzchnią biurową, parkingami, możliwością produkcji i skorzystania z szeroko pojętych usług logistycznych. Wszystkie budynki będą wyposażone w nowoczesne rozwiązania techniczne zapewniające możliwość wysokiego składowania oraz magazynowania produktów spożywczych w temperaturach 6 do -25 stopni. Atutem projektu obok lokalizacji jest infrastruktura, która powstanie przy udziale inwestora: obszerny plac manewrowy dla samochodów ciężarowych i osobowych, parking strzeżony dla 110 tirów, zabudowa towarzysząca, w tym biura i pomieszczenia dla agencji celnych oraz zaplecze socjalne dla kierowców TIR-ów wraz z kantyną. Docelowo do dyspozycji klientów obiektu będą na terenie parku funkcjonowały Agencje Celne, punkty odprawy celnej oraz kantor wymiany walut.
Wiosną 2014 roku rozpocznie się budowa pierwszej hali A o powierzchni 7 169 mkw. Z udziałem firm specjalizujących się w komercjalizacji obiektów logistycznych prowadzone są już pierwsze rozmowy z zainteresowanymi najemcami. Budowa kolejnych hal, hali B o powierzchni 14 560 mkw. i hali C o powierzchni 13 100 mkw. planowana jest na 2015 rok.
19 września 2024
Najbliższa konferencja Spotkania Transportowe odbędzie się 24 września 2024 r. w podpoznańskim Luboniu. Tematyka konferencji skupia się na najnowszych, aktualnych [...]
22 marca 2024
Chcesz odwiedzić naszych południowych sąsiadów? Poznaj kilka praktycznych wskazówek i sprawdź, jak kupić winietę do Czech. Z naszymi wskazówkami dużo [...]
31 marca 2023
Firma Brother wprowadziła do portfolio nowy zestaw do druku oznaczeń z serii P-Touch. Model PT-D460BTVP to profesjonalna mobilna drukarka etykiet [...]
29 marca 2023
EKOmaty maszyny do selektywnej zbiórki odpadów, które umożliwiają konsumentom zwrot jednorazowych puszek oraz butelek po napojach. W zamian za oddane [...]
28 marca 2023
W czwartek 30 marca br. na węźle Brzęczkowice w Mysłowicach wprowadzone zostaną zmiany w organizacji ruchu, dotyczące zjazdu z autostrady [...]
24 marca 2023
Prologis po raz trzeci z rzędu znalazł się w gronie najbardziej etycznych firm w Polsce. Tym samym otrzymał statuetkę „Super [...]
16 marca 2023
DHL Supply Chain odebrał dziś pierwszy z pięciu w pełni elektrycznych ciągników siodłowych Volvo FM Electric. Pojazdy staną się częścią [...]
15 marca 2023
Grupa Raben będzie obecna w Monachium na majowych targach Transport Logistic.
8 marca 2023
Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]
8 marca 2023
GXO Logistics, Inc. świętuje Dzień Kobiet w Polsce, doceniając pracę pań, które skorzystały z możliwości zdobycia nowych umiejętności i rozwoju [...]
6 marca 2023
Cyfrowa Platforma Trans.eu w porozumieniu z tureckim Ministerstwem Transportu Drogowego oraz Ambasadami Tureckimi buduje międzynarodowy klaster pomocy dla ofiar trzęsienia [...]
15 lutego 2023
W lutym br. Volkswagen Financial Services dołączył do członków biznesowych Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Tym samym znalazł się w gronie [...]

13 listopada 2025
23 października 2025
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!