Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
Od sierpnia br. DHL Parcel realizuje dla AliExpress dostawy na rynek polski i europejski. Przed przypadającym 11 listopada Globalnym Festiwalem Zakupów Aliexpress właściciel serwisu zdecydował się włączyć do swojego koszyka zakupowego usługę DHL Parcel Premium.
Od sierpnia br. DHL Parcel realizuje dla AliExpress dostawy na rynek polski i europejski. Przed przypadającym 11 listopada Globalnym Festiwalem Zakupów Aliexpress właściciel serwisu zdecydował się włączyć do swojego koszyka zakupowego usługę DHL Parcel Premium. Wszystko po to, by w okresie rekordowych wyprzedaży zagwarantować polskim klientom szybką i niezawodną dostawę.
AliExpress to jedna z największych na świecie transgranicznych platform handlu B2C, której właścicielem jest Grupa Alibaba. Zróżnicowany asortyment, atrakcyjne ceny i darmowa dostawa sprawiają, że serwis cieszy się niesłabnącą popularnością również w Polsce. Największym minusem był do niedawna długi termin oczekiwania na zamówienia ponieważ wszystkie towary były wysyłane z Chin. Dostrzegając problem, internetowy gigant, zaczął budować swoje magazyny na terenie Europy. W ten sposób czas doręczenia skrócił się z kilkudziesięciu do nawet kilku dni.
W sierpniu DHL Parcel nawiązał współpracę z Cainiao Network Smart Logistics, stając się operatorem logistycznym AliExpress na polskim rynku. Przy zakupie towarów znajdujących się w europejskich magazynach, klienci mogą wybrać doręczenie „door to door” przez kuriera DHL Parcel. Korzystając z tej opcji, mają możliwość śledzenia przesyłki, otrzymują też dostęp do narzędzia www.przekieruj.dhlparcel.pl, dzięki któremu mogą zmienić adres dostawy, godzinę doręczenia lub przekierować przesyłkę do jednego z 10 000 Punktów Obsługi Paczek DHL, gdzie na jej odbiór mają aż 7 dni.
– W ramach umowy serwis AliExpress korzystał dotychczas z naszej standardowej usługi, jednak w związku ze zbliżającym się zakupowym świętem, które przypada 11 listopada, klient zdecydował jednak o przejściu na usługę Premium. To produkt, który daje gwarancję podjęcia pierwszej próby doręczenia następnego dnia po wysłaniu zamówienia przez nadawcę. Dla zdecydowanej większości konsumentów terminowość dostawy jest bardzo ważna, więc chcąc świadczyć serwis logistyczny na najwyższym poziomie, bezwzględnie trzeba mieć w swoim koszyku takie narzędzie – mówi Elżbieta Gorayska – Mytych, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta DHL Parcel.
Festiwal Zakupów rozpocznie się na platformie AliExpress 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00. Cały asortyment będzie objęty rabatem w wysokości nawet 70%.
Za działania logistyczne Aliexpress w Polsce i Europie odpowiada operacyjnie Cainiao Network Smart Logistics.
– Współpraca z DHL Parcel pomoże nam stworzyć wydajną i niezawodną sieć do Polski i innych krajów Europy, znacznie skracając czas dostawy dla lokalnych klientów, których obsługujemy – mówi William Xiong, główny strateg i dyrektor generalny ds. logistyki eksportowej w Cainiao.
19 września 2024
Najbliższa konferencja Spotkania Transportowe odbędzie się 24 września 2024 r. w podpoznańskim Luboniu. Tematyka konferencji skupia się na najnowszych, aktualnych [...]
22 marca 2024
Chcesz odwiedzić naszych południowych sąsiadów? Poznaj kilka praktycznych wskazówek i sprawdź, jak kupić winietę do Czech. Z naszymi wskazówkami dużo [...]
31 marca 2023
Firma Brother wprowadziła do portfolio nowy zestaw do druku oznaczeń z serii P-Touch. Model PT-D460BTVP to profesjonalna mobilna drukarka etykiet [...]
29 marca 2023
EKOmaty maszyny do selektywnej zbiórki odpadów, które umożliwiają konsumentom zwrot jednorazowych puszek oraz butelek po napojach. W zamian za oddane [...]
28 marca 2023
W czwartek 30 marca br. na węźle Brzęczkowice w Mysłowicach wprowadzone zostaną zmiany w organizacji ruchu, dotyczące zjazdu z autostrady [...]
24 marca 2023
Prologis po raz trzeci z rzędu znalazł się w gronie najbardziej etycznych firm w Polsce. Tym samym otrzymał statuetkę „Super [...]
16 marca 2023
DHL Supply Chain odebrał dziś pierwszy z pięciu w pełni elektrycznych ciągników siodłowych Volvo FM Electric. Pojazdy staną się częścią [...]
15 marca 2023
Grupa Raben będzie obecna w Monachium na majowych targach Transport Logistic.
8 marca 2023
Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]
8 marca 2023
GXO Logistics, Inc. świętuje Dzień Kobiet w Polsce, doceniając pracę pań, które skorzystały z możliwości zdobycia nowych umiejętności i rozwoju [...]
6 marca 2023
Cyfrowa Platforma Trans.eu w porozumieniu z tureckim Ministerstwem Transportu Drogowego oraz Ambasadami Tureckimi buduje międzynarodowy klaster pomocy dla ofiar trzęsienia [...]
15 lutego 2023
W lutym br. Volkswagen Financial Services dołączył do członków biznesowych Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Tym samym znalazł się w gronie [...]
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!