#ad

CTL Logistics strategicznym klientem Mota Engil Central Europe.

CTL Logistics strategicznym klientem Mota Engil Central Europe.

CTL Logistics rozszerza dotychczasową współpracę z Mota Engil Central Europe. Spółki już od maja 2013 r. rozwijają dwustronną współpracę w logistyce dostaw kruszyw.         CTL Logistics został strategicznym nabywcą tłucznia kolejowego i jednocześnie przewoźnikiem oraz dostawcą kruszyw wykorzystywanych szczególnie w budownictwie kolejowym. Następnym etapem współpracy spółek będzie planowane na wiosnę 2014 r. opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni ?Górka? w Górce Sobockiej, którą docelowo ma zarządzać CTL Logistics. W 2014 r. wzajemne obroty pomiędzy firmami wyniosą 10 mln PLN.   Grupa CTL Logistics, w ramach kompleksowej oferty usług logistycznych oferuje coraz częściej połączenie transportu kolejowego z samochodowym, zapewniając w ten sposób dostawy wielu surowców i materiałów swoim klientom w każdych warunkach dostępnej infrastruktury. Jako dostawca kruszyw zapewnia kompletny łańcuch logistyczny z organizacją po stronie producentów i wykonawców włącznie. W 2014 r. CTL Logistics planuje przewiezienie ponad 300 tyś. ton kruszyw drogowych dla Mota Engil oraz zakupi ok 150 tyś. ton tłucznia, który zostanie wykorzystany podczas realizowanych przez spółkę kontaktów z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej.   - Jesteśmy strategicznym klientem Mota Engil, jeżeli chodzi o zakup kruszywa kolejowego. Jego produkcja została właściwie stworzona pod nasze zamówienia, ponieważ nasz partner do tej pory nie oferował kruszyw na potrzeby kolei. W 2014 r. planujemy rozszerzenie kooperacji. Kluczowe dla obustronnej współpracy będzie planowane na wiosnę opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni w Górce Sobockiej. Aktualnie jest ona nieużywana, co powoduje konieczność transportu materiału samochodami na odcinku ok. 8 km. Rewitalizacja znacznie usprawni naszą logistykę transportu dla Mota Engil i jednocześnie zacieśni współpracę, ponieważ CTL Logistics będzie ubiegał się o obsługę i zarządzanie tym obiektem. Przejmiemy wszystkie czynności związane z obsługą bocznicy, utrzymaniem infrastruktury oraz sprawami formalno-prawnych związanymi z jej funkcjonowaniem.- mówi Jacek Bieczek, Prezes Zarządu CTL Logistics.

ctl-logistics-logoCTL Logistics rozszerza dotychczasową współpracę z Mota Engil Central Europe. Spółki już od maja 2013 r. rozwijają dwustronną współpracę w logistyce dostaw kruszyw.

 

 

 

 

CTL Logistics został strategicznym nabywcą tłucznia kolejowego i jednocześnie przewoźnikiem oraz dostawcą kruszyw wykorzystywanych szczególnie w budownictwie kolejowym. Następnym etapem współpracy spółek będzie planowane na wiosnę 2014 r. opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni ?Górka? w Górce Sobockiej, którą docelowo ma zarządzać CTL Logistics. W 2014 r. wzajemne obroty pomiędzy firmami wyniosą 10 mln PLN.

 

Grupa CTL Logistics, w ramach kompleksowej oferty usług logistycznych oferuje coraz częściej połączenie transportu kolejowego z samochodowym, zapewniając w ten sposób dostawy wielu surowców i materiałów swoim klientom w każdych warunkach dostępnej infrastruktury. Jako dostawca kruszyw zapewnia kompletny łańcuch logistyczny z organizacją po stronie producentów i wykonawców włącznie. W 2014 r. CTL Logistics planuje przewiezienie ponad 300 tyś. ton kruszyw drogowych dla Mota Engil oraz zakupi ok 150 tyś. ton tłucznia, który zostanie wykorzystany podczas realizowanych przez spółkę kontaktów z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej.

 

Jesteśmy strategicznym klientem Mota Engil, jeżeli chodzi o zakup kruszywa kolejowego. Jego produkcja została właściwie stworzona pod nasze zamówienia, ponieważ nasz partner do tej pory nie oferował kruszyw na potrzeby kolei. W 2014 r. planujemy rozszerzenie kooperacji. Kluczowe dla obustronnej współpracy będzie planowane na wiosnę opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni w Górce Sobockiej. Aktualnie jest ona nieużywana, co powoduje konieczność transportu materiału samochodami na odcinku ok. 8 km. Rewitalizacja znacznie usprawni naszą logistykę transportu dla Mota Engil i jednocześnie zacieśni współpracę, ponieważ CTL Logistics będzie ubiegał się o obsługę i zarządzanie tym obiektem. Przejmiemy wszystkie czynności związane z obsługą bocznicy, utrzymaniem infrastruktury oraz sprawami formalno-prawnych związanymi z jej funkcjonowaniem.– mówi Jacek Bieczek, Prezes Zarządu CTL Logistics.

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!