#ad

Trzykrotne zwycięstwo transporterów Mercedenz-Benz

Trzykrotne zwycięstwo transporterów Mercedenz-Benz

_ Podczas 20 edycji Międzynarodowych Targów Samochodowych AMI 2010 w Lipsku Mercedes-Benz zaprezentował publiczności liczne atrakcje z grupy samochodów osobowych. Ponadto, uczestnicząc w wielu konkursach towarzyszących wystawie, słynna marka z gwiazdą zdobyła szerego nagród dla modeli Sprinter i Vito. Już po raz dziesiąty przeprowadzono w ubiegłą niedzielę i poniedziałek, podczas targów AMI, konkurs "KEP-Transporter Roku 2010", organizowany przez wydawnictwo ETM. _ Jury złożone z 30 ekspertów z branży przesyłek kuriersko-ekspressowo-pocztowych (tzw. KEP) dokonało oceny 18 uczestniczących w konkursie pojazdów, wybierając zwycięzców w pięciu kategoriach. Po raz pierwszy przyznano nagrodę specjalną w kategorii "Napędów Alternatywnych".   Znając doskonale wymagania stawiane poszczególnym pojazdom z własnej codziennej praktyki, eksperci poddawali modele uczestniczące w konkursie testom na różnych dystansach, w rzeczywistych warunkach eksploatacji. Ocenie podlegały takie cechy, jak funkcjonalność, komfort jazdy, zachowanie się podczas jazdy, design i oczywiście ekonomiczność. Łącznie testowane pojazdy odbyły 540 jazd wokół Lipska, pokonując w sumie ponad 7.000 kilometrów.   Markę Mercedes-Benz reprezentowały w tym prestiżowym konkursie modele Sprinter oraz Vito z silnikiem Diesla. Sprinterzdołał utrzymać czołową pozycję, jaką zajmuje od czterech lat, i zdobył w klasie "samochodów dostawczych do 3,5 t" pierwsze miejsce. Również Vito sprostał wysokim oczekiwaniom jurorów i podobnie jak w latach ubiegłych, już po raz piąty znalazł się na czołowym miejscu w klasie "samochodów dostawczych do 3 ton".   Oprócz tytułów "KEP-Transporter Roku 2010" dla modeli Sprinter i Vito Mercedes-Benz w klasach samochodów dostawczych do 3,0 i 3,5 t, Sprinter w wersji NGT (Natural Gas Technology) zdobył też nagrodę w kategorii specjalnej "Napędów Alternatywnych". Nagroda ta została przyznana przez wydawnictwo ETM w roku bieżącym po raz pierwszy. Sprinter NGT z biwalentnym napędem na gaz ziemny, zaprojektowany specjalnie na potrzeby eksploatacji w zurbanizowanym terenie miejskim, zasłużył na uznanie nie tylko z uwagi na znacznie mniejszą emisję spalin i hałasu, lecz także niższe koszty utrzymania. Zbiorniki gazu zostały zamontowane w ekonomiczny sposób pod podłogą, nie ograniczając dzięki temu przestrzeni ładunkowej.

_

Podczas 20 edycji Międzynarodowych Targów Samochodowych AMI 2010 w Lipsku Mercedes-Benz zaprezentował publiczności liczne atrakcje z grupy samochodów osobowych. Ponadto, uczestnicząc w wielu konkursach towarzyszących wystawie, słynna marka z gwiazdą zdobyła szerego nagród dla modeli Sprinter i Vito.


Już po raz dziesiąty przeprowadzono w ubiegłą niedzielę i poniedziałek, podczas targów AMI, konkurs „KEP-Transporter Roku 2010″, organizowany przez wydawnictwo ETM.

_

Jury złożone z 30 ekspertów z branży przesyłek kuriersko-ekspressowo-pocztowych (tzw. KEP) dokonało oceny 18 uczestniczących w konkursie pojazdów, wybierając zwycięzców w pięciu kategoriach. Po raz pierwszy przyznano nagrodę specjalną w kategorii „Napędów Alternatywnych”.

 

Znając doskonale wymagania stawiane poszczególnym pojazdom z własnej codziennej praktyki, eksperci poddawali modele uczestniczące w konkursie testom na różnych dystansach, w rzeczywistych warunkach eksploatacji. Ocenie podlegały takie cechy, jak funkcjonalność, komfort jazdy, zachowanie się podczas jazdy, design i oczywiście ekonomiczność. Łącznie testowane pojazdy odbyły 540 jazd wokół Lipska, pokonując w sumie ponad 7.000 kilometrów.

 

Markę Mercedes-Benz reprezentowały w tym prestiżowym konkursie modele Sprinter oraz Vito z silnikiem Diesla. Sprinterzdołał utrzymać czołową pozycję, jaką zajmuje od czterech lat, i zdobył w klasie „samochodów dostawczych do 3,5 t” pierwsze miejsce. Również Vito sprostał wysokim oczekiwaniom jurorów i podobnie jak w latach ubiegłych, już po raz piąty znalazł się na czołowym miejscu w klasie „samochodów dostawczych do 3 ton”.

 

Oprócz tytułów „KEP-Transporter Roku 2010” dla modeli Sprinter i Vito Mercedes-Benz w klasach samochodów dostawczych do 3,0 i 3,5 t, Sprinter w wersji NGT (Natural Gas Technology) zdobył też nagrodę w kategorii specjalnej „Napędów Alternatywnych”. Nagroda ta została przyznana przez wydawnictwo ETM w roku bieżącym po raz pierwszy. Sprinter NGT z biwalentnym napędem na gaz ziemny, zaprojektowany specjalnie na potrzeby eksploatacji w zurbanizowanym terenie miejskim, zasłużył na uznanie nie tylko z uwagi na znacznie mniejszą emisję spalin i hałasu, lecz także niższe koszty utrzymania. Zbiorniki gazu zostały zamontowane w ekonomiczny sposób pod podłogą, nie ograniczając dzięki temu przestrzeni ładunkowej.

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!