#ad

Nowe rozwiązania Fraikin Group

Nowe rozwiązania Fraikin Group

W połowie kwietnia w Montlhéry, Fraikin zorganizował pierwszą edycję Connection Days, międzynarodowe wydarzenia, w którym wzięli udział strategiczni partnerzy firmy oraz aktualni i potencjalni klienci. Dla Fraikin najważniejsi w biznesie są ludzie oraz dzielenie się z nimi wiedzą i doświadczeniem. Wydarzenie, które miało miejsce w połowie kwietnia odbyło się właśnie w tym duchu. Dzięki indywidualnym dyskusjom, wykładom poświęconym konkretnym tematom i testom pojazdów uczestnicy mieli okazję przekonać się, jak Fraikin dba o swoich klientów.

W połowie kwietnia w Montlhéry, Fraikin zorganizował pierwszą edycję Connection Days, międzynarodowe wydarzenia, w którym wzięli udział strategiczni partnerzy firmy oraz aktualni i potencjalni klienci. Dla Fraikin najważniejsi w biznesie są ludzie oraz dzielenie się z nimi wiedzą i doświadczeniem. Wydarzenie, które miało miejsce w połowie kwietnia odbyło się właśnie w tym duchu. Dzięki indywidualnym dyskusjom, wykładom poświęconym konkretnym tematom i testom pojazdów uczestnicy mieli okazję przekonać się, jak Fraikin dba o swoich klientów.

Wydarzenie zostało zorganizowane na torze wyścigowym Linas-Montlhéry. Do dyspozycji gości było ponad 60 pojazdów, zarówno z napędem elektrycznym, jak i gazowym, z aktywnym systemem telematycznym oraz różnymi zabudowami specjalistycznymi. Uczestnicy mogli korzystać z wykłady i warsztatów poświęconych alternatywnym źródłom napędu, specjalistycznym podwoziom i zabudowom, telematyce, hydraulice, przewozom chłodniczym, zarządzaniu oponami i bezpieczeństwem.

Na gości czekało również 27 dostawców i partnerów, z którymi Fraikin współpracuje na co dzień, w tym producenci samochodów, zabudowcy i dostawcy sprzętu (MAN, Iveco, Renault Trucks, Mercedes Trucks, Fiat, Opel, Mercedes Vans, Renault Sas, Masternaut, Bridgestone, Shell, Todd, Hiab , Fassi – Marrel, Dalby, JPM, Dhollandia, Carrier, Thermoking, Gruau, Lamberet, Renault, Cazaux, Fruehauf, Chereau, Kassbohrer i DAF).

Mamy szczęście budować długotrwałe relacje z naszymi partnerami. Pracujemy razem, nieustannie wprowadzając innowacje, aby lepiej służyć naszym klientom. Dzięki relacjom zbudowanym na tak solidnym fundamencie zaufania zorganizowanie ‘Connection Days’ było dla nas naturalne – mówi Philippe Cuoc, szef działu zakupów grupowych i łańcucha dostaw oraz kierownik projektu.

Fraikin ma ambicję zapewnienia najlepszego możliwego wsparcia klientom, oferując usługi najlepiej dostosowane do ich konkretnych potrzeb. Biorąc to pod uwagę, zorganizowanie spotkania dla naszych partnerów, pracowników i klientów, w celu lepszego poznania, było dla nas naturalnym krokiem – wyjaśnia Pierre-Louis Colin, dyrektor generalny FRAIKIN Group.

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!