#ad

Panattoni – 10 milionów w 15 lat

Panattoni – 10 milionów w 15 lat


Panattoni kończy 15 lat. Od 2005 r. firma oddała do użytku ponad 10 mln m kw. powierzchni. Jest obecna w strategicznych dla logistyki i przemysłu krajach – Niemczech i Wielkiej Brytanii, gdzie zyskuje miano najbardziej aktywnego dewelopera, w Czechach i na Słowacji, a teraz także w Holandii, Hiszpanii i Portugalii.

 

Precyzja, innowacja, szybkość, elastyczność, wizja, uczciwość, terminowość. Pod tymi hasłami Panattoni świętuje 15 lat obecności na rynku. Firma jest europejską filią Panattoni Development Company, jednego z największych deweloperów powierzchni przemysłowych na świecie. W Europie rozpoczęła działalność w 2005 roku, uruchamiając biuro w Warszawie. Na jego czele stanął Robert Dobrzycki, obecnie dyrektor generalny Panattoni:

– Przez ten czas staliśmy się numerem 1 wśród deweloperów powierzchni przemysłowych, dostarczając na rynek ponad 10 mln m kw. w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach i na Słowacji. Naszą pozycję potwierdzają liczne rankingi. W tym roku Panattoni po raz czwarty z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu PropertyEU największych deweloperów z całej Europy, wyraźnie wyprzedzając konkurencję zarówno pod względem dostarczonej powierzchni (6,31 mln m kw. w latach 2017-2019), jak i ambitnych planów. Wiążą się one nie tylko z perspektywicznym rozwojem sektora e-commerce, którego Panattoni jest liderem, ale również naszą ekspansją na inne kraje. W ciągu ostatnich kilku miesięcy rozpoczęliśmy działalność na kolejnych strategicznych rynkach europejskich, w Holandii, a także Hiszpanii i Portugalii – mówi Robert Dobrzycki.

Go Earthwise with Panattoni – certyfikaty BREEAM, LEED i DGNB otrzymały inwestycje w Europie o łącznej powierzchni 2,2 mln m kw., a w kolejce czeka kolejne 2,5 mln m kw. Deweloper realizuje koncepcję zrównoważonego rozwoju i tworzy nowy standard magazynów w Europie, minimalizując oddziaływanie inwestycji na środowisko naturalne. Spójna strategia obejmuje nowoczesne fasady z w pełni przeszklonymi częściami biurowymi, podwyższoną izolacyjność ścian i dachów oraz szczelność, dzięki czemu budynki Panattoni zmniejszają emisję spalin i dwutlenku węgla, pozwalającą zaoszczędzić nawet do 20% energii cieplnej potrzebnej do ogrzania obiektu. Dodatkowo wszystkie nowopowstające inwestycje wyposażone są w liczne systemy np. automatycznego zarządzania energią elektryczną, ograniczające zużycie wody, nie wspominając o stosowanym od dawna oświetleniu LED w standardzie i obowiązkowej certyfikacji BREEAM, teraz na poziomie Very Good.

Mieć 15 lat i dokonać niemożliwego – do tego nie wystarczy talent. Ważne są: precyzja, innowacja, szybkość, elastyczność, wizja, uczciwość i terminowość. I te cechy, z którymi utożsamia się Panattoni – a przede wszystkim cały jego zespół specjalistów – pozwoliły osiągnąć dzisiejszą pozycję firmy na arenie międzynarodowej. Podobnie jak rówieśnikom dewelopera – nastoletnim sportowcom, mistrzom w swoich dziedzinach, których Panattoni zaprosiło do kampanii marketingowej z okazji swojego jubileuszu. W przygotowanym na tę okazję filmie wystąpili: Zuzanna Bączyk (łucznictwo), Dominik Jastrząb (bilard), Tymon Kolasiński (kostka Rubica), Antek Korzec (breakdance), Patrycja Najda (freestyle slalom skating), Alicja Dobrołęcka (gimnastyka rytmiczna), Julia Augustyn (wushu). Wchodząc w świat iluzji firma pokazała zarówno zmienne warunki na bardzo dynamicznym rynku – z którymi mierzą się bohaterowie scen, jak i ona sama – ale także głęboką potrzebę współpracy. Wspólny wysiłek pozwala osiągnąć sukces i sprawia, że niemożliwe staje się możliwe, a elementy rozsypanej układanki, składają się we współdziałającą, idealnie dopasowaną całość.

 

 

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!