#ad

Serwis na telefon – nowa usługa Jungheinricha

Serwis na telefon – nowa usługa Jungheinricha


Biorąc pod uwagę ryzyko zarażenia koronawirusem i konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów, firma Jungheinrich wprowadziła od 1 czerwca 2020 r. nową usługę – serwis na telefon.

 

Serwis na telefon umożliwia szybkie i samodzielne usunięcie usterek, które wstrzymują pracę w magazynie klienta. Wystarczy wypełnić i wysłać formularz na stronie internetowej. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu kontaktuje się z klientem telefonicznie bądź mailowo, podejmuje działania zmierzające do zdiagnozowania usterki i udziela porady dotyczącej jej naprawy bądź zaleca wezwanie technika serwisu. Dzięki instrukcjom doświadczonego specjalisty działu serwisu wiele usterek będzie można usunąć samodzielnie.

Już w pierwszym dniu uruchomienia usługi przyjęte zostały pierwsze zgłoszenia.

Jeśli usterka nie może być usunięta tą drogą, uruchomiana jest standardowa procedura z wizytą technika serwisu w miejscu awarii. W czasie pandemii klienci mogą skorzystać z pomocy technika serwisu na zewnątrz budynku lub zlecić przeprowadzenie konserwacji i naprawy w magazynie Jungheinricha. W ten sposób kontakt z osobami postronnymi jest ograniczony do minimum.

Serwis Jungheinricha zapewnia pełną sprawność wózków widłowych – również w czasach COVID-19. Wprowadzone zostały niezbędne środki bezpieczeństwa, technicy serwisu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe i żele dezynfekcyjne.

 

 

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!