Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
Biorąc pod uwagę ryzyko zarażenia koronawirusem i konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów, firma Jungheinrich wprowadziła od 1 czerwca 2020 r. nową usługę – serwis na telefon.
Serwis na telefon umożliwia szybkie i samodzielne usunięcie usterek, które wstrzymują pracę w magazynie klienta. Wystarczy wypełnić i wysłać formularz na stronie internetowej. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu kontaktuje się z klientem telefonicznie bądź mailowo, podejmuje działania zmierzające do zdiagnozowania usterki i udziela porady dotyczącej jej naprawy bądź zaleca wezwanie technika serwisu. Dzięki instrukcjom doświadczonego specjalisty działu serwisu wiele usterek będzie można usunąć samodzielnie.
Już w pierwszym dniu uruchomienia usługi przyjęte zostały pierwsze zgłoszenia.
Jeśli usterka nie może być usunięta tą drogą, uruchomiana jest standardowa procedura z wizytą technika serwisu w miejscu awarii. W czasie pandemii klienci mogą skorzystać z pomocy technika serwisu na zewnątrz budynku lub zlecić przeprowadzenie konserwacji i naprawy w magazynie Jungheinricha. W ten sposób kontakt z osobami postronnymi jest ograniczony do minimum.
Serwis Jungheinricha zapewnia pełną sprawność wózków widłowych – również w czasach COVID-19. Wprowadzone zostały niezbędne środki bezpieczeństwa, technicy serwisu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe i żele dezynfekcyjne.
19 września 2024
Najbliższa konferencja Spotkania Transportowe odbędzie się 24 września 2024 r. w podpoznańskim Luboniu. Tematyka konferencji skupia się na najnowszych, aktualnych [...]
22 marca 2024
Chcesz odwiedzić naszych południowych sąsiadów? Poznaj kilka praktycznych wskazówek i sprawdź, jak kupić winietę do Czech. Z naszymi wskazówkami dużo [...]
31 marca 2023
Firma Brother wprowadziła do portfolio nowy zestaw do druku oznaczeń z serii P-Touch. Model PT-D460BTVP to profesjonalna mobilna drukarka etykiet [...]
29 marca 2023
EKOmaty maszyny do selektywnej zbiórki odpadów, które umożliwiają konsumentom zwrot jednorazowych puszek oraz butelek po napojach. W zamian za oddane [...]
28 marca 2023
W czwartek 30 marca br. na węźle Brzęczkowice w Mysłowicach wprowadzone zostaną zmiany w organizacji ruchu, dotyczące zjazdu z autostrady [...]
24 marca 2023
Prologis po raz trzeci z rzędu znalazł się w gronie najbardziej etycznych firm w Polsce. Tym samym otrzymał statuetkę „Super [...]
16 marca 2023
DHL Supply Chain odebrał dziś pierwszy z pięciu w pełni elektrycznych ciągników siodłowych Volvo FM Electric. Pojazdy staną się częścią [...]
15 marca 2023
Grupa Raben będzie obecna w Monachium na majowych targach Transport Logistic.
8 marca 2023
Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]
8 marca 2023
GXO Logistics, Inc. świętuje Dzień Kobiet w Polsce, doceniając pracę pań, które skorzystały z możliwości zdobycia nowych umiejętności i rozwoju [...]
6 marca 2023
Cyfrowa Platforma Trans.eu w porozumieniu z tureckim Ministerstwem Transportu Drogowego oraz Ambasadami Tureckimi buduje międzynarodowy klaster pomocy dla ofiar trzęsienia [...]
15 lutego 2023
W lutym br. Volkswagen Financial Services dołączył do członków biznesowych Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Tym samym znalazł się w gronie [...]
9 kwietnia 2025
4 kwietnia 2025
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!