#ad

PEKAES do Korei Południowej i Wietnamu

PEKAES do Korei Południowej i Wietnamu


SPEDCONT, spółka należąca do Grupy PEKAES zajmująca się transportem intermodalnym ładunków pełnokontenerowych (FCL) i drobnicowych (LCL) rozszerzyła ofertę o przewóz kontenerów do Korei Południowej i Wietnamu.

 

 

Korea Południowa i Wietnam to nowość w portfelu usług SPEDCONT. Transporty obywają się obecnie dwa razy w tygodniu, a zainteresowanie nowymi kierunkami wciąż wzrasta. Operator kolejowy, wyspecjalizowany w transporcie intermodalnym, oferuje organizację transportu FCL i LCL zarówno w imporcie, jak i eksporcie, z wykorzystaniem istniejących już połączeń kolejowych na Nowym Jedwabnym Szlaku. Klienci mogą skorzystać z siatki połączeń feederowych z portów chińskich (Qingdao, Xiamen) do portów w Korei Południowej i Wietnamie.

Marcin Dobruchowski

– Rośnie skala naszych operacji. Każdego roku obsługujemy coraz to większy wolumen ładunków na Nowym Jedwabnym Szlaku. SPEDCONT stał się ważnym partnerem w transferze ładunków w tym kierunku. Każdego tygodnia obsługujemy cztery własne konsole kontenerowe z i do Chin. Dodatkowo, w kwietniu wprowadziliśmy obsługę kolejnych destynacji. W każdą środę i piątek wyjeżdżają z terminalu SPEDCONT kontenery do Wietnamu (Hai Phong/ Ho Chi Minh) i Korei Południowej (Inczon/ Pusan). – mówi Marcin Dobruchowski, prezes zarządu SPEDCONT.

Czas podróży kontenerów pomiędzy Polską, a Koreą Południową czy Wietnamem wynosi 25 dni. SPEDCONT przewozi towary z wykorzystaniem transportu drogowego, morskiego i kolejowego.

– Do realizacji usług podchodzimy kompleksowo. Zajmujemy się całą logistyką, wynajmem kontenerów, podstawieniem ich pod wskazane miejsce załadunku oraz dostawą drogową do odbiorcy. Wspieramy naszych Klientów w rozliczaniu opłat związanych z transferem ładunków, zapewniamy odprawy celne importowe, eksportowe i tranzytowe. Warto dodać, że konsolidację i dekonsolidację kontenerów prowadzimy we własnym magazynie SPEDCONT, co jest szczególnie cenione przez naszych Klientów. – dodaje Michał Gawin, dyrektor ds. operacyjnych, SPEDCONT.

Michał Gawin

Firma ma własny magazyn w terminalu kontenerowym SPEDCONT w Łodzi. Dzięki temu kontenery nie muszą opuszczać terminalu. Pozwala to obniżyć koszt obsługi transportu i skrócić czas podróży ładunku średnio o jeden dzień.

Od momentu zainicjowania projektu Nowego Jedwabnego Szlaku, znacząco wzrosła liczba przesyłek, co przekłada się na rozwój usług intermodalnych w Grupie PEKAES. Przewagą operatora są własne połączenia kolejowe z polskich portów morskich do terminali kontenerowych w kraju.

 

 

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!