#ad

Panattoni strategicznym partnerem Akademii Widzewa Łódź

Panattoni strategicznym partnerem Akademii Widzewa Łódź

Panattoni zostało partnerem strategicznym Akademii Widzewa Łódź, czterokrotnego mistrza polski w piłce nożnej. Wsparcie sportowego rozwoju regionu idzie w parze z napędzaniem rozwoju biznesowego i gospodarczego.

Panattoni po raz kolejny stawia na sport. Pomoże w drodze na szczyt jednej z najbardziej zasłużonych drużyn piłkarskich w kraju Widzewowi Łódź. Od nowego roku deweloper zostanie partnerem strategicznym akademii klubu, która dzięki wsparciu międzynarodowego przedsiębiorstwa ma stanowić ważne zaplecze dla pierwszego zespołu i napędzać jego rozwój w przyszłości. Współpraca z Panattoni pozwoli wejść klubowi na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy. Łódzka drużyna jest na dobrej drodze do awansu do ekstraklasy, a rozwój akademii będzie kluczowym aspektem w konfrontacji z krajową elitą. Kontrakt między stronami został podpisany do końca czerwca 2022 z możliwością przedłużenia o kolejny rok.

Inwestycja w Akademię Widzewa to doskonała kontynuacja zaangażowania Panattoni w rozwój regionu.

– Jesteśmy obecni w Łodzi praktycznie od początku naszej działalności, a do dziś w stolicy województwa i jej okolicach wybudowaliśmy ok. 1,7 mln m kw. W granicach miasta realizujemy między innymi gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub – która docelowo osiągnie 600 000 m kw., a już przekroczyła 400 000 m kw. Na jej terenie powierzchnię wynajmują liderzy swoich branż jak Smyk, BSH, czy Media Expert – mówi Robert Dobrzycki, dyrektor generalny i współwłaściciel Panattoni. –  Łódź dzięki naszym inwestycjom stale się rozwija, ale uważamy, że zasługuje także na drużynę piłkarską bijącą się o najwyższe cele w Polsce, a potem godnie reprezentującą kraj na arenie europejskiej. Dlatego postawiliśmy na Widzew, drużynę legendę, czterokrotnego mistrza Polski, półfinalistę Pucharu Europy Mistrzów Klubowych, a także jedną z zaledwie dwóch, obok Legii, polskich drużyn, które występowały w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Wierzymy, że nasze wsparcie będzie ważną cegiełką w nawiązaniu Widzewa do lat świetności.

– Rozbudowa drabinki sponsorskiej zarówno dla Akademii Widzewa, jak i pierwszej drużyny, była dla mnie jednym z priorytetów w ostatnich miesiącach. Teraz mogę z radością przywitać w gronie naszych partnerów firmę Panattoni. To dla nas ogromne wyróżnienie i dowód zaufania, że na ścisłą współpracę z Widzewem Łódź zdecydowała się tak uznana marka, rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. To efekt wytężonej pracy, długich rozmów i negocjacji, które jak wielokrotnie podkreślałem, lubią ciszę. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się wprowadzić Akademię na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy – dodał Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

Wsparcie Akademii Widzewa to nie pierwsza inwestycja Panattoni w rozwój młodych adeptów piłki nożnej. Deweloper jest również Głównym Sponsorem Akademii BVB im. Łukasza Piszczka w Goczałkowicach-Zdrój. Firma współpracuje ze szkółką od dwóch lat i w tym czasie wspierała ją m.in. w rozbudowie bazy sportowej. Dzięki zaangażowaniu Panattoni doszło m.in. do przebudowy boisk, adaptacji terenu rekreacyjnego wraz z budową szatni, dostarczenia infrastruktury pod pomieszczenia odnowy biologicznej i rehabilitacji, a także zrealizowania pomocniczego budynku technicznego. Z infrastruktury Panattoni Arena korzysta również dorosła drużyna LKS Goczałkowice-Zdrój, w której występuje 66-krotny reprezentant Polski, Łukasz Piszczek.

Zaangażowanie międzynarodowych przedsiębiorstw jak Panattoni, a także firm lokalnych w rozwój sportu młodzieżowego to konieczny krok w odwróceniu trendu coraz mniejszej aktywności wśród młodych ludzi. Według ostatnich badań IBRiS zaledwie 20% przedstawicieli grupy wiekowej 10-18 lat ćwiczy przez 60 lub więcej minut co najmniej 3 razy w tygodniu, podczas gdy pozostali uprawiają sport rzadziej lub całkowicie z niego rezygnują. Inwestycje w sport to szansa na stworzenie młodym ludziom atrakcyjnych warunków do aktywnego i zdrowego rozwoju.

 

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!