Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
Logicor Polska wprowadza zmiany w kadrze kierowniczej. Michał Ptaszyński awansował na stanowisko dyrektora krajowego, a Anna Mazepa objęła funkcję dyrektora ds. zarządzania aktywami. Współpracę z firmą rozpoczęły także dwie nowe osoby: Piotr Brycki jako straszy dyrektor ds. zarządzania aktywami oraz Magdalena Palmowska jako dyrektor projektu.
Rolę dyrektora krajowego powierzono Michałowi Ptaszyńskiemu. Do jego obowiązków będzie należeć nadzór nad całością działalności inwestycyjnej i operacyjnej firmy Logicor w Polsce. Michał, który współpracę z Logicorem rozpoczął w 2018 r., ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Do niedawna pełnił funkcję dyrektora ds. zarządzania aktywami w Europie Środkowej i Wschodniej.
Stanowisko dyrektora ds. zarządzania aktywami objęła Anna Mazepa, która będzie odpowiadała za tworzenie i wdrażanie strategii w zakresie nieruchomości w celu zwiększania wartości aktywów dla klientów i realizowania celów inwestycyjnych firmy. Anna pracuje w Logicorze od 2014 r. Wcześniej pełniła rolę starszego dyrektora ds. zarządzania aktywami.
Do zespołu zarządzania aktywami dołącza jako straszy dyrektor ds. zarządzania aktywami Piotr Brycki, który na tym stanowisku będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych najemców i negocjowanie umów najmu w obiektach Logicoru na terenie Śląska. Przed przejściem do Logicora Piotr przez siedem lat pracował w Prologisie jako dyrektor leasingiu oraz w innych spółkach z branży logistycznej. Piotr jest absolwentem wydziału ekonomii i zarządzania Politechniki Opolskiej. Ukończył również zarządzanie nieruchomościami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Współpracę z Logicorem Polska rozpoczęła też Magdalena Palmowska, która będzie wspierać zespół w kwestiach technicznych związanych z projektami inwestycyjnymi, w tym rozbudową obiektów. Jej zadaniem będzie także doradzanie w budżetowaniu wydatków oraz weryfikowanie informacji dla zespołów odpowiedzialnych za zarządzanie i nabywanie aktywów. Przed dołączeniem do Logicoru Magdalena, po ukończeniu studiów na Politechnice Wrocławskiej, pracowała przez ponad 17 lat w branży budowlanej jako architekt.
– Wiedza oraz doświadczenie Magdy i Piotra w zakresie nieruchomości i zarządzania pomogą nam w realizacji naszej strategii ukierunkowanej na tworzenie efektywnych, elastycznych i ekologicznych przestrzeni dla klientów. Jestem przekonany, że z takim zespołem możemy z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość – powiedział Michał Ptaszyński.
Większa koncentracja na rynkach regionalnych, by lepiej spełniać potrzeby klientów
Pracownicy zespołu ds. zarządzania aktywami będą odpowiadać za poszczególne regiony kraju: Anna Mazepa za środkową Polskę, Piotr Brycki za Śląsk i Kraków, Marcin Wronecki za Poznań i Wrocław, a Paweł Tarkowski za region warszawski.
9 lipca 2025
Branża TSL potrzebuje nowego kierunku rozwoju. Strategiczny hub przeładunkowy może stać się kluczem do odzyskania konkurencyjności i niezależności logistycznej kraju.
4 lipca 2025
Czerwcowe dane GUS pokazują poprawę ocen bieżącej sytuacji w sektorze transportu i gospodarki magazynowej –wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury zbliżył się [...]
4 lipca 2025
Problemy z płynnością finansową wciąż dla wielu przedsiębiorców brzmią jak wyrok. Komornik, paraliż operacyjny, a na końcu upadłość - ten [...]
3 lipca 2025
Czechy od dawna przyciągają inwestorów – znajdują się w samym sercu Europy, mają dobrze rozwiniętą infrastrukturę, stabilną gospodarkę i usługi [...]
24 czerwca 2025
Wraz z dynamicznym wzrostem e-commerce, którego wartość w tym roku w Polsce, według raportu Strategy& PwC („E-commerce w Polsce”), ma [...]
23 czerwca 2025
Większość przewoźników w Polsce nie negocjuje kontraktów, tylko je podpisuje – również jeśli zawierają skrajnie niesprawiedliwe, a nawet nielegalne zapisy. [...]
17 czerwca 2025
Druga kadencja Donalda Trumpa upływa pod znakiem radykalnych decyzji gospodarczych. Wśród nich na czoło wysuwa się propozycja objęcia 50% cłem [...]
9 czerwca 2025
Stuart, firma odpowiedzialna za szybkie dostawy dla klientów m.in. takich jak AmRest czy Leclerc, jest coraz bliżej celu osiągnięcia zerowej [...]
6 czerwca 2025
Nie mieliśmy zasięgu. Nie było spotkań w Teamsach, maili, Slacka, ani scrollowania LinkedIna. Byliśmy offline – i właśnie dlatego było [...]
6 czerwca 2025
W szybko zmieniającym się świecie targi transport logistic 2025 udowodniły, co dziś musi – i może – osiągnąć branża logistyczna. [...]
5 czerwca 2025
78% firm logistycznych w Polsce ocenia kondycję sektora logistyki dobrze lub bardzo dobrze. Jednak, jak wynika z dziś opublikowanego raportu [...]
5 czerwca 2025
Rosnąca niepewność na rynkach międzynarodowych zmusza firmy logistyczne do radykalnego przebudowania strategii dostaw.
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!