Bądź na bieżąco – informator branżowy
Zapisz się na newsletter TSL Biznes i otrzymuj najnowsze informacje z branży oraz premierowe, bezpłatne e-wydania czasopisma TSL Biznes.
W rankingu Top Marka 2021 operator kurierski wygrał w jednej z trzech głównych kategorii. GLS Poland okazał się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Ranking obejmuje 500 najsilniejszych marek w kraju.
Top Marka to największe badanie medialne w Polsce. Bierze pod uwagę najważniejsze marki z 50 branż. To, jak marka jest postrzegana obrazuje tzw. indeks sentymentu, czyli ocena wydźwięku związanych z nią publikacji. To jeden z trzech kluczowych elementów decydujących o sile marki w ramach tego badania. Dwa pozostałe to szacowane dotarcie informacji o marce oraz liczba publikacji.
W czternastej edycji GLS Poland okazało się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Badano wydźwięk 500 marek w mediach, w tym sołecznościowych od lipca 2020 do końca czerwca 2021 roku.
– Pierwsze miejsce w tak istotnej kategorii, w tak ważnym rankingu i w tak prestiżowym gronie to dla nas ogromny sukces i potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku. Cieszymy się tym bardziej, że świetnie koresponduje to z wynikami innych badań, jak np. Operator Logistyczny Roku, które bierze pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. Jesteśmy przekonani, że na tak pozytywny odbiór naszej marki zapracowaliśmy przede wszystkim jakością naszych usług – mówi Małgorzata Markowska, rzecznik GLS Poland.
Badanie Top Marka przeprowadza magazyn „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów. W ramach 14 edycji wzięto pod uwagę ponad 100 mln informacji medialnych: prasowych, internetowych oraz z mediów społecznościowych. Przyjęta metodologia pozwala na kompleksowe porównanie siły komunikacyjnej marek z różnych obszarów i branż.
9 lipca 2025
Branża TSL potrzebuje nowego kierunku rozwoju. Strategiczny hub przeładunkowy może stać się kluczem do odzyskania konkurencyjności i niezależności logistycznej kraju.
4 lipca 2025
Czerwcowe dane GUS pokazują poprawę ocen bieżącej sytuacji w sektorze transportu i gospodarki magazynowej –wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury zbliżył się [...]
4 lipca 2025
Problemy z płynnością finansową wciąż dla wielu przedsiębiorców brzmią jak wyrok. Komornik, paraliż operacyjny, a na końcu upadłość - ten [...]
3 lipca 2025
Czechy od dawna przyciągają inwestorów – znajdują się w samym sercu Europy, mają dobrze rozwiniętą infrastrukturę, stabilną gospodarkę i usługi [...]
24 czerwca 2025
Wraz z dynamicznym wzrostem e-commerce, którego wartość w tym roku w Polsce, według raportu Strategy& PwC („E-commerce w Polsce”), ma [...]
23 czerwca 2025
Większość przewoźników w Polsce nie negocjuje kontraktów, tylko je podpisuje – również jeśli zawierają skrajnie niesprawiedliwe, a nawet nielegalne zapisy. [...]
17 czerwca 2025
Druga kadencja Donalda Trumpa upływa pod znakiem radykalnych decyzji gospodarczych. Wśród nich na czoło wysuwa się propozycja objęcia 50% cłem [...]
9 czerwca 2025
Stuart, firma odpowiedzialna za szybkie dostawy dla klientów m.in. takich jak AmRest czy Leclerc, jest coraz bliżej celu osiągnięcia zerowej [...]
6 czerwca 2025
Nie mieliśmy zasięgu. Nie było spotkań w Teamsach, maili, Slacka, ani scrollowania LinkedIna. Byliśmy offline – i właśnie dlatego było [...]
6 czerwca 2025
W szybko zmieniającym się świecie targi transport logistic 2025 udowodniły, co dziś musi – i może – osiągnąć branża logistyczna. [...]
5 czerwca 2025
78% firm logistycznych w Polsce ocenia kondycję sektora logistyki dobrze lub bardzo dobrze. Jednak, jak wynika z dziś opublikowanego raportu [...]
5 czerwca 2025
Rosnąca niepewność na rynkach międzynarodowych zmusza firmy logistyczne do radykalnego przebudowania strategii dostaw.
Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!