#ad

GLS Poland w czołówce rankingu Top Marka 2021

GLS Poland w czołówce rankingu Top Marka 2021

W rankingu Top Marka 2021 operator kurierski wygrał w jednej z trzech głównych kategorii. GLS Poland okazał się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Ranking obejmuje 500 najsilniejszych marek w kraju.

Top Marka to największe badanie medialne w Polsce. Bierze pod uwagę najważniejsze marki z 50 branż. To, jak marka jest postrzegana obrazuje tzw. indeks sentymentu, czyli ocena wydźwięku związanych z nią publikacji. To jeden z trzech kluczowych elementów decydujących o sile marki w ramach tego badania. Dwa pozostałe to szacowane dotarcie informacji o marce oraz liczba publikacji.

W czternastej edycji GLS Poland okazało się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Badano wydźwięk 500 marek w mediach, w tym sołecznościowych od lipca 2020 do końca czerwca 2021 roku.

– Pierwsze miejsce w tak istotnej kategorii, w tak ważnym rankingu i w tak prestiżowym gronie to dla nas ogromny sukces i potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku. Cieszymy się tym bardziej, że świetnie koresponduje to z wynikami innych badań, jak np. Operator Logistyczny Roku, które bierze pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. Jesteśmy przekonani, że na tak pozytywny odbiór naszej marki zapracowaliśmy przede wszystkim jakością naszych usług – mówi Małgorzata Markowska, rzecznik GLS Poland.

Badanie Top Marka przeprowadza magazyn „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów. W ramach 14 edycji wzięto pod uwagę ponad 100 mln informacji medialnych: prasowych, internetowych oraz z mediów społecznościowych. Przyjęta metodologia pozwala na kompleksowe porównanie siły komunikacyjnej marek z różnych obszarów i branż.

 

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!