#ad

DB Schenker Rail Polska dostarcza ponadgabarytowe elementy pod budowe stadionu piłkarskiego we Wrocławiu na EURO 2012

DB Schenker Rail Polska dostarcza ponadgabarytowe elementy pod budowe stadionu piłkarskiego we Wrocławiu na EURO 2012

{modal href="/images/stories/Schenker2_big.jpg"} {/modal} W ciagu kolejnych kilku tygodni DB Schenker Rail Polska w kooperacji z DB Schenker Rail Deutschland AG zrealizuje transport 37-metrowych betonowych rygli z Niemiec do Polski.  Transport całopociagowy elementów betonowych wykorzystywanych przy budowie wrocławskiego stadionu na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2012 odbywa sie na zlecenie firmy Max Bögl GMBH &Co KG, generalnego wykonawcy stadionu. Całosc materiałów załadowywana jest specjalnymi dzwigami na stacji Neumarkt w Niemczech, a nastepnie przez przejscie graniczne w Bielawie Dolnej, niedaleko Zgorzelca trafia do stacji rozładunku we Wrocławiu Kuznikach. Ostatni etap transportu odbywa sie noca z wykorzystaniem specjalistycznych ciężarówek. Łaczna ilosc towaru, która ma trafic do Polski to 6600 ton, co stanowi 72 zebate rygle betonowe o wadze do stu ton. Do przewozu ładunku wykorzystywane sa dwa typy wagonów Samms 70/710/489 oraz Rimmps 651. - Realizowany transport jest dobrym przykładem współpracy spółek DB Schenker niemieckiej i polskiej w ramach jednej sieci DB Schenker Rail. Wysokie kompetencje oraz dobra jakosc w połaczeniu z najwieksza siecia kolejowa w Europie pozwalaja nam elastycznie reagowac na potrzeby naszych klientów i realizowac również zlecenia niestandardowe - mówi Prezes Zarzadu DB Schenker Rail Polska S.A., Hans-Georg Werner. Całosc ładunku rozłożona jest na 6 pociagów. Pierwszy transport wyruszył 20 sierpnia. Ostatni planowany jest na koniec wrzesnia. Firma Max Bögl to ważny klient i partner DB Schenker Rail w Niemczech. W Polsce spółka ma swoja siedzibe w Szczecinie i Wrocławiu.

{modal href=”/images/stories/Schenker2_big.jpg”}
{/modal}
W ciagu kolejnych kilku tygodni DB Schenker Rail Polska w kooperacji z DB Schenker Rail Deutschland AG zrealizuje transport 37-metrowych betonowych rygli z Niemiec do Polski. 

Transport całopociagowy elementów betonowych wykorzystywanych przy budowie wrocławskiego stadionu na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2012 odbywa sie na zlecenie firmy Max Bögl GMBH &Co KG, generalnego wykonawcy stadionu.

Całosc materiałów załadowywana jest specjalnymi dzwigami na stacji Neumarkt w Niemczech, a nastepnie przez przejscie graniczne w Bielawie Dolnej, niedaleko Zgorzelca trafia do stacji rozładunku we Wrocławiu Kuznikach. Ostatni etap transportu odbywa sie noca z wykorzystaniem specjalistycznych ciężarówek.


Łaczna ilosc towaru, która ma trafic do Polski to 6600 ton, co stanowi 72 zebate rygle betonowe o wadze do stu ton. Do przewozu ładunku wykorzystywane sa dwa typy wagonów Samms 70/710/489 oraz Rimmps 651.


Realizowany transport jest dobrym przykładem współpracy spółek DB Schenker niemieckiej i polskiej w ramach jednej sieci DB Schenker Rail. Wysokie kompetencje oraz dobra jakosc w połaczeniu z najwieksza siecia kolejowa w Europie pozwalaja nam elastycznie reagowac na potrzeby naszych klientów i realizowac również zlecenia niestandardowe – mówi Prezes Zarzadu DB Schenker Rail Polska S.A., Hans-Georg Werner.


Całosc ładunku rozłożona jest na 6 pociagów. Pierwszy transport wyruszył 20 sierpnia. Ostatni planowany jest na koniec wrzesnia. Firma Max Bögl to ważny klient i partner DB Schenker Rail w Niemczech. W Polsce spółka ma swoja siedzibe w Szczecinie i Wrocławiu.

Z tej samej kategorii

8 marca 2023

DHL Parcel stawia na kobiety

Sektor TSL ciągle ma opinię branży typowo męskiej, chociaż rzeczywistość wygląda zgoła inaczej. Kobiety w zarządzie, kobiety menadżerki, magazynierki, pracownice [...]

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TSL Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!